Mikko Maliniemi

Vaihteeksi yksi littunäyttöketju

11 viestiä aiheessa

Pankaas laitellen suosituksia edullisesta, hinta-laatu-suhteeltaan hyvästä LCD-näytöstä. Tässä vaiheessa ei ole mahdottomia vara panostaa, joten heitetään maksimihinnaksi 400€, mutta mielellään saa olla alle. Mitä enemmän, sen parempi :) Muita ehdottomia vaatimuksia on 1920X1200 resoluutio, eli siis käytännössä pitää olla 24" näyttö...

Ja hyviä, puolueettomia arvosteluja, tai siis linkkejä sellaisiin otetaan myös kiitollisuudella vastaan. Nettihän on moisia pullollaan, mutta niiden kahlaamiseen ja niistä huomionarvoisten löytäminen on vähän työlästä, joten jos tiedät hyvän arvostelun/vertailun, helpotat hommaa kummasti :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä mitä, meinaatko viimein luopua vanhasta kunnon monitoristasi?! :o:D

Pakko. Jatkuva säätäminen alkaa käydä hermoille, eikä tässä ole kohta enää säätövarojakaan  :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jimmssiltä kannattaa näyttö tilata, itse olen sieltä tilannut kaiken mitä tietokoneeseen on tarvinnut. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jimmssiltä kannattaa näyttö tilata, itse olen sieltä tilannut kaiken mitä tietokoneeseen on tarvinnut. :thmbup:

Komppaan. Itse kylläkin tilannut myymälään, mutta kuitenkin. 3 pvä max kestänyt tuotteilla.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kas tuossa ensimmäisenä on MikroMafia. Minä taas olen tilannut sieltä miltei kaiken tietokonekaman jo 15 vuotta. Ei ole aina kaikkein halvin, mutta varmasti luotettava kauppa (nimestään huolimatta  ;D). Maksavat jopa veronsa kuten kuuluu. MM:ssa saatetaan joskus sanoa asiakkaalle, että älä osta sitä komponenttia koska tietävät, että se ei tule toimimaan kunnolla asiakkaan kokoonpanon kanssa. Joissakin liikkeissä asiakkaasta ei välitetä sen jälkeen, kun perävalot ovat kadonneet horisonttiin (en tarkoita tällä Jimssiä, sillä en tunne sitä lainkaan). Rahat pois ja onnea.

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Komppaan. Itse kylläkin tilannut myymälään, mutta kuitenkin. 3 pvä max kestänyt tuotteilla.  :thmbup:

Itsellä meni omassa tilauksessa viikko aikaa ennen kun tavarat oli matkahuollossa. Muutamaa tuotetta heillä ei ollut omassa varastossa, mutta maaantuojalla oli hylly pullollaan. Eivät osanneet vielä 2 päivää tilauksen jälkeen sanoa, että milloin tavarat ovat tulossa, mikä on aika jännää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään