Guest jleminen

Radeon HD 4890 asetuksista ja ajureista

4 viestiä aiheessa

Huomenna pitäisi olla em. näytönohjaimella varustettu kone simuiluhommiin valmiina. Edellisestä pöytäkoneesta onkin jo kymmenisen vuotta, joten olen melko pihalla näistä uusista grafiikkakorteista. Kertokaapa pähkinänkuoressa, mitä Fsx:n kanssa tulee tietää esim. ajureista. Ati-korttien asetuksista fsx:n settings -osastoon olen juttua löytänytkin, mutta lähinnä tämä ajuripuoli (Catalyst 9.x) hämmentää. Käyttis on Vista Ultimate 32-bit, ja mylly on Intelin Dual core.

Kiitti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ite löysin sopivan balanssin AA:n kanssa 8x box settingsillä, ei vie paljon tehoa muttei myöskään jätä liikaa sahalaitaa. Kuitenkaan, sahalaita ei ole häiritsevää. Muut asetukset ainakin itse pidän tapissa, Vertical Sync allways on.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

OK, kiitokset. Miten Kim Directx10 -preview sinulla toimii? Itselläni vaikuttaisi olevan ihan ookoo. Välillä kiitoteillä on toki vähän (ja vähän enemmänkin) vilkkumista, mutta muuten tuokin tuntuisi pelaavan. Asetukset lähes maximeissa ja ruudunpäivitys keskimäärin n. 30 fps. Toisinaan toki hyppää hetkellisesti yli 100 fps :-)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sama mulla. Kivasti se toimii, mutta harmittaa suurimman osan lisureista DX10 yhteensopimattomuus. Siksi pidän DX9. Ja tuo kun fps pomppii, on mullakin paha ongelma, esiintyy melkein koko ajan. (fps pomppii ~50 -> 10 alle sekunniksi, jolloin simu nykii, "stuttering" kutsutaan englanniksi.)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään