Kirjoitettu Syyskuu 7, 2009 Muutamat tuherrukset lämpimästä Barcelonasta. Vueling Airlines Airbus A320-214 EC-KDG [ attachment removed / expired ] Spanair McDonnell Douglas MD-87 EC-KET [ attachment removed / expired ] Federal Express Airbus A310-222 N421FE [ attachment removed / expired ] Iberia Airbus A321-211 EC-JDR [ attachment removed / expired ] Quantum Air Boeing 717-2CM EC-HNZ [ attachment removed / expired ] Air France Airbus A321-211 F-GTAR [ attachment removed / expired ] Europe Airpost Boeing 737-33V F-GZTA [ attachment removed / expired ] Sky Express Boeing 737-341 VP-BOU [ attachment removed / expired ] Vladivostok Avia Airbus A320-211 VP-BEQ [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 7, 2009 Vladivostok Avia Airbus A320-211 VP-BEQ Siinä on pikkubussi kaukana kotoa, vai onko näiden base Vladivostokissa? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 7, 2009 Annapa Juha hieman vinkkejä kuvauspaikoista, eli mistä nuo nousu- ja rullauskuvat on otettu. Jostain olen lukenut, että Barcelonassa on otettu käyttöön uusi terminaali, onko siellä landsiden puolella kuvausmahdollisuuksia? (Olen käynyt vuonna 2007 kuvaamassa 25R:n finaalilla.) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 7, 2009 Annapa Juha hieman vinkkejä kuvauspaikoista, eli mistä nuo nousu- ja rullauskuvat on otettu. Jostain olen lukenut, että Barcelonassa on otettu käyttöön uusi terminaali, onko siellä landsiden puolella kuvausmahdollisuuksia? (Olen käynyt vuonna 2007 kuvaamassa 25R:n finaalilla.) Ei mitään tietoa, ilmakuvat on otettu T1:n sisältä ikkunan läpi, lähtivät 25L:tä. Maakuvat on puolestaan otettu T1:ltä ulosmenotien rampin kohdalta. Itse piti lähteä seikkailemaan maastoon mutta siihen ei jäänyt aikaa. Kuvattavaa olisi ollut vaikka kuinka paljon. EDIT: T1 on siis se uusi terminaali! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla