Juha Paulavuo

Urheilukanavan tulevaisuus, onko sitä ??

6 viestiä aiheessa

Urheilukanava on täysin kuihtumassa. Vielä viime kaudella kanavan maksuttomalta puolelta pystyi katselemaan Saksan Bundesliigaa, Espanjan La liigaa, Ranskan ligue 1 sekä jääkiekon Mestistä ja Sveitsin kiekkosarjaa. Näistä on enää jäljellä varmuudella Ranskan jalkapalloliiga.

Bundesliiga meni Eurosportille, La Liga Canal Digitalille, mestis MTV3 Maxille. Ainoa "uutuus" kanavalla on Kiekkoliigan kuukauden peli, joka sekin siirtyi Neloselta.

Ei kauhean hyvältä näytä - ainkaan mun mielestäni - kanavan tulevaisuus.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

no mun mielestä se ei oo koskaan näyttäny hyvältä. urheilukanava siis :)

mutta joo, kaikki pakkaa mennä maksulliseks. ei oo kivaa se ei.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen itsekin murehtinut jo jonkin aikaa tuota Urheilukanavan tulevaisuutta, varsinkin nyt kun Bundesliiga ja La Liga poistuivat kanavalta. Oli kyllä todella hienoa tuo UK:n futistarjonta viime kaudella ja noita pelejäkin kyllä jaksoi aina katsoa, kun Virkkunen niitä vielä selosti. Nykysin tuolta UK:lta ei kyllä tule oikein mitään mielenkiintoista...jotain väsyttäviä golf-lähetyksiä ja raveja. Pahoin pelkään kyllä, että Urheilukanavan tulevaisuus on varsin synkkä, kun niin monet sarjat ovat jo poistuneet kanavalta ja uusintoja pyöritetään yhä enemmän koko ajan. Mikäli Veikkausliigakin poistuu vielä ensi kaudeksi UK:lta, niin ei tuonne paljoa nähtävää taida jäädä.

Todella sääli, että ennen niin mainion Urheilukanavan tarjonta on kuihtunut niin pieneksi ja kaikki lajit/sarjat jakautuvat noille maksukanaville...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mun mielestä on hyvä, että maksukanavat ovat saapuneet Suomeen. Jos jokin sarja kiinnostaa, voi ostaa sen katsottavaksi. Ei tartte sitten koko kansan ilmaiselta puolelta katsella kaikenmaailman potkupalloa, jossei se kiinnosta. Sama formuloidenkin kanssa. Se, ettei mainoskatkot ole häiritsemässä formulanautintoa on maksun arvoista. (eikä tartte kuunnella Kyllösen selostusta)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se, ettei mainoskatkot ole häiritsemässä formulanautintoa on maksun arvoista. (eikä tartte kuunnella Kyllösen selostusta)

Sekin on maksun arvoista että formulat eivät häiritse tv:n katselua :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään