Sami Virkkula

Uusin ILMAILU???

59 viestiä aiheessa

Onko kenellekään tullut uusinta ILMAILUA siis numeroa 7/09? Sellainen ei ainakaan allekirjoittaneen postiloottaan ole tullut.

Alkuperäinen ilmestymispäivä oli 14.9.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lokakuussa, ILMAILU 8/09 mukana vuoden -09 extroilla höystettynä.

Koskahan se luvattu "Ilmailun maailma " CD - mahtaa tulla lehden mukanna??  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä se on vihdoin kädessäni.... eli huomenna postilaatikoissa.

Ismo

Jämillä siis ensi viikolla.. Kansikuvan oon kyllä jo nähnyt, se oli hieno  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja taas viedään miestä nimiväärennöksillä...

Jos ei nimet menny HIAS:ssa ihan kohillee Ultimaten osalta niin ei näköjään mene lehdessäkän  :(

-sami N The oikea Ultimate-pilotti ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ILMAILU myöhästyi painon takia sekä allekirjoittaneen sairastelun takia. Sairaus ei ollut SIKAinfluenssa.

Ja nytkin olen sairauslomalla, mutta pää toimii. Leikkasivat nääs penikkataudin jaloista. Seuraava lehti EI myöhästy ja mukana tämä edellä mainittu diiviidii.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Viimeisin ILMAILU oli minusta asiaa kannesta kanteen.  :thmbup:

Jes, samaa mieltä. Purjelennon junnukisojen artikkeli myös erinomaisen hyvä, kisoja paikanpäällä seurannut. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt täytyy antaa kyllä korkeat pinnat lehden asiasisällölle! Tässä ollaan jo hyvin lähellä hyvää harrastelehteä. Päätoimittajan testisarjan kunniaksi mainittakoon, että nyt löytyi viimein se tuote, joka osui nappiin ;) Ainut nyt vaan on edelleenkin tuo ulkoasu/taittopolitiikka. Minkä ihmeen takia siihen lehteen kannattaa laittaa valokuvia ollenkaan, jos ne tumpataan tulitikkulaatikon ja tupakkiaskin välimuotoon kokoluokassa, säädetään mustiksi ja ammutaan haulikolla ympäri sivujen reunoja. Sitten niitä laitetaan kiertämään tekstiä kahden sentin palstanpätkissä, joiden jatkuvuus on yhtä lailla mitä suurin arvoitus. Jos unohdetaan pari erillistä artikkelia, kuten ehkä lehden ansiokkain artikkeli junnupursikisoista (jossa visuaalinen puolikin oli hieno ja selkeä), sama sekavuus on nyt jatkunut lähes muuttumattomana siitä mainostetusta taitonmuutoksesta saakka. Jos nyt vielä annetaan yksi harmistuttanut negatiivinen kritiikki, niin Pienoista mallipuhetta -palstalla oli sangen mielenkiintoinen tarina, mutta minkä hyvän tähden aiheeseen ei liittynyt yhtään kuvaa, vaan sivu oli täytetty kaikella siihen täysin liittymättömällä?

Mutta ettei jää paha maku suuhun, niin kannattaa tässä vaiheessa lukea ensimmäinen lause uudelleen ja laittaa se kantavaksi voimaksi!

-A-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Maksoin 6,50 €. Nyt lehti ylittää tuon arvon, ensimmäiseen kertaan ehkä koskaan. Hyvä!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oikolukeeko noita Ilmailun nykyisiä artikkeleita kukaan? Kuinka Kontion Sami pystyi yhtäaikaa lentämään HIAS:ssa ja valmistautumaan Englannissa Silverstonen MM-kisoihin? Kunnia sille, jolle kunnia kuuluu. Sami Nikulainen lensi HIAS:ssa!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oikolukeeko noita Ilmailun nykyisiä artikkeleita kukaan? Kuinka Kontion Sami pystyi yhtäaikaa lentämään HIAS:ssa ja valmistautumaan Englannissa Silverstonen MM-kisoihin? Kunnia sille, jolle kunnia kuuluu. Sami Nikulainen lensi HIAS:ssa!

Ihan uteliaisuuttani kysyisin; millä ja mitä Sami Nikunen lensi HIAS:ssa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

eiks se Sami lentänyt ultimatella HIASissa? Tai sit mä muistain ihan väärin. Ja on se tuolla HIASin nettisivuillakin...

Ja miten mulla on sellanen mielikuva että mä näin Kontionkin siellä, tosin maassa ohimennen. Voi olla kyllä että muistan väärin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

eiks se Sami lentänyt ultimatella HIASissa? Tai sit mä muistain ihan väärin. Ja on se tuolla HIASin nettisivuillakin...

Ja miten mulla on sellanen mielikuva että mä näin Kontionkin siellä, tosin maassa ohimennen. Voi olla kyllä että muistan väärin...

Et muistanut Hanna väärin, koska siinä sisääntuloaulan kummallakin puolella istuu kontiot, tosin graniitista veistetyt ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

noniin, on se hyvä että on sekä sisälukutaito että muisti kunnossa... :)

ja Jaska, mun täytyy tunnustaa, ettei tullut käytyä HIASin aikana pyöreässä ollenkaan...  :-[

että siellä mä en oo Kontio(i)ta nähny... mutta toisaalta, tän kesän ajalta mun muistiin ei oo luottamista :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

noniin, on se hyvä että on sekä sisälukutaito että muisti kunnossa... :)

ja Jaska, mun täytyy tunnustaa, ettei tullut käytyä HIASin aikana pyöreässä ollenkaan...  :-[

että siellä mä en oo Kontio(i)ta nähny... mutta toisaalta, tän kesän ajalta mun muistiin ei oo luottamista :D

ja mä olin siellä sitten ihan turhan panttina, ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mitä sä siellä sisällä kökit koko päivän? Mä nautin auringosta ja oluesta terassilla, parhaalla mahdollisella näköalapaikalla ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään