Timo Koski

Patrian Bravon laskuteline petti laskussa (OLI: Ilmaliikenneonnettomuusvaarailmoituksia)

19 viestiä aiheessa

Kumpi baana oli pois käytöstä?

Olisiko alueelle saapuneiden pilvien tuomat kovat puuskat vaikuttaneet asiaan? Ajelin 27:n finaalin alitse vähän viiden jälkeen ja siinä meni juuri aika villin näköisesti viskellen kone.. en kerinnyt nähdä tyyppiä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kumpi baana oli pois käytöstä?

Olisiko alueelle saapuneiden pilvien tuomat kovat puuskat vaikuttaneet asiaan? Ajelin 27:n finaalin alitse vähän viiden jälkeen ja siinä meni juuri aika villin näköisesti viskellen kone.. en kerinnyt nähdä tyyppiä.

18/36  on poissa käytöstä.

Olin paikalla ja aikamoinen sivutuuli lännestä vallitsi.  yli 1o kts, koska tuulipussi oli suorana.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hotelli taitaapi olla

...just se synttärikoristeeni :(

Bravot ovat lujia koneita. Eikö tuostakin vielä työkalu tule!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja hesarin keskustelupalstoilla ensimmäiset kysymykset lienevät: koska rysähtää omalle pihalle. Lienee vakio kommentti aina kun Malmilla jotakin tapahtuu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja hesarin keskustelupalstoilla ensimmäiset kysymykset lienevät: koska rysähtää omalle pihalle.

Hetkenä minä hyvänsä. On ihmeellistä, että nykyaikana saa lentää alle sadan kilometrin säteellä asutuksesta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

"Hätälasku Malmin lentokentällä" uutisoi Vartti. On todellinen hätä taas ollut.

Kyllä tuossa tilanteessa pe*se tulee jo märäksi ja varmasti on sitten hätä. Älä yhtään ole ylimielinen!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä tuossa tilanteessa pe*se tulee jo märäksi ja varmasti on sitten hätä. Älä yhtään ole ylimielinen!

En itse keltanokkana osaa olla sen kummempaa mieltä, mutta retoriikka Vartin uutisoinnissa viihdyttää kuitenkin.

Pienkone oli laskeutumassa, kun tuuli tarttui siihen sen verran voimallisesti, että toinen koneen laskutelineistä petti.

;D

Täytyy myös muistaa, että konetta oli Hesarin mukaan käytetty

lentokoulutuksessä

:thmbup:

No joo.. Meni taas off-topic-media-kriittisyyden puolelle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja hesarin keskustelupalstoilla ensimmäiset kysymykset lienevät: koska rysähtää omalle pihalle. Lienee vakio kommentti aina kun Malmilla jotakin tapahtuu.

Itse olisin enemmän huolissani Malmin rikollisuudesta

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onneks tulee kylmä nii huligaanit pysyy sisällä, voi turvallisesti oleilla ilman puukkojen välähtelyä ilta-auringossa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se ei ollut hätälasku, vaan laskussa tuli hätä ;)

Noh, leikki sikseen. Hyvä ettei käynyt pahemmin, ei siinä edes siipi tavannut maahan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään