Timo Poikela

Kaksi/kolme näyttöä.

44 viestiä aiheessa

Eihän toi näytä yhtää nii pahalta ku luulin  :o

melkeen samaa laatua kun mulla  :-\

Nii juu ja aika paljon johtuu myös siit et noi kuvat oli tosi huonolaatusii. Mun mielest näyttää vähän paremmalta oikeesti.

Nii ja tietenkään toi ei pyöri sulavasti, nykii niin pirusti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei keksin taas idean: onnistuisko mun kannettavan (liitännät vga ja s-video) liittämään vanhaan pal-tarkkuuden kuvaputkitelkkariin, jost löytyy pelkkä scart. Ei luulis syövän framejakaan hirveest jos laittais telkkuun visuaalin ja läppärille paneelin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei keksin taas idean: onnistuisko mun kannettavan (liitännät vga ja s-video) liittämään vanhaan pal-tarkkuuden kuvaputkitelkkariin, jost löytyy pelkkä scart. Ei luulis syövän framejakaan hirveest jos laittais telkkuun visuaalin ja läppärille paneelin.

Eii taija mun mielest' onnistuu? Eikös siin' telkkarissa pitäis olla VGA että ne sais yhteen?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eii taija mun mielest' onnistuu? Eikös siin' telkkarissa pitäis olla VGA että ne sais yhteen?

Mut eiks löydy sellast sovitin ku s-video -> scart

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mut eiks löydy sellast sovitin ku s-video -> scart

On tollainen adapteri olemassa. Telkkarista pitää löytyä RGB-scart, jotta värit toistuu oikein.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On tollainen adapteri olemassa. Telkkarista pitää löytyä RGB-scart, jotta värit toistuu oikein.

Tarkoitat kaiketi, että töllössä pitää olla ei-RGB-scart jotta värit toistuvat oikein.

Scart liittimessä s-video-liitäntä ja RGB-liitäntä kun käyttävät samoja osittain pinnejä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt en tiedä enää että mitä ajatella..

Sanotaan vaikka näin: Osta se adapteri jostain, mihin saat sen palautettua, jossei homma jostain kumman syystä toimi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt en tiedä enää että mitä ajatella..

Sanotaan vaikka näin: Osta se adapteri jostain, mihin saat sen palautettua, jossei homma jostain kumman syystä toimi.

Ehkä mä kerron tilanteen kaupas ja kysyn kumpi on oikee..ehkä ne tajuu sen paremmin kuin minä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro.

Lainaan hiukan Timpan triidiä. Eli onko mahdollista saada simu niin, että kun on kaksi näyttöä ja painaa toiselta näytöltä jonkin ikkunan aktiiviseksi toisella näytöllä oleva simu ei mene pieneksi alapalkkiin?

Offtopic: Miten saa simusta FPS limitedin pois päältä?

/Markus

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Offtopic: Miten saa simusta FPS limitedin pois päältä?

/Markus

Simun display tai graphics asetuksista löytyy kohta, josta saa valittua fps-limitin. Sieltä valitset unlimited.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kysymys:

Miten X:ssä saa "tallennettua" ikkunoiden paikat?

Eli mulla on 2 näyttöä ja saan hyvin aseteltua tarvittavat mittarit toiseen näyttöön, mutta kun avaan

uuden lennon niin taas joudun tekemään saman hommat uudestaan.

Entä saako tuota default zoomia säädetty? Se kun on aina "liikaa" cockpit näkymässä ja sitäkin joutuu joka kerta säätämään...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En ole ainakaan itse löytänyt mitään ratkaisua tuohon

Sen joutuu aina vaan trimmaamaan alussa, voisin luulla ettei muuta vaihtoehtoa ole.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään