Mikko Maliniemi

Apollon ja Garminin radiot, toimiiko keskenään?

5 viestiä aiheessa

Elikkä tämmöinen pulma olis meikäläisellä. Tuossa olen tuota FS-Maulen päivityspakettia väkertänyt, ja äsken vasta huomasin, että tuo paketissa mukana oleva Apollo SL-15 audio panel ei toimi. Ja kun tilanne on se, että sitä ei edes saada korjattua (ainakaan riittävän nopeasti), niin rupesin miettimään sen SL-15:n korvaamista toimivalla Garminilla...

Nyt vaan haluaisin tietää miten noiden kanssa on oikeasti. Eli toimiiko esim Garmin GMA340 audio paneeli yhteen vaikkapa Apollon valmistamien radioiden kanssa? Tässä tapauksessa nuo Apollon radiot olisivat seuraavat mallit: SL30 NAV1/COMM1, SL40 COMM2 ja SL70 Transponderi. Nimittäin jos ei toimi oikeasti, niin sitten en halua laittaa niitä sekaisin tuohon FS-versioonkaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sellanen muuten tuli Maulesta mieleen mikä piti sanoa että mulla kuuluu kun klikkaa radiot päälle niin sinä klikkausäänenä pc-speakerin piippaus. En oikeen usko että tuo kuuluu asiaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No, minulla on GMA340 meidän Arrowissa ja sen pitäisi kyllä oman kokemukseni perusteella olla yleiskäyttöinen paneeli johon lähes mikä tahansa normaali radio sopii kytkettäväksi.

Katsohan vielä www.garmin.com jne

Peter Tähtinen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No, minulla on GMA340 meidän Arrowissa ja sen pitäisi kyllä oman kokemukseni perusteella olla yleiskäyttöinen paneeli johon lähes mikä tahansa normaali radio sopii kytkettäväksi.

Katsohan vielä www.garmin.com jne

Peter Tähtinen

Juu, taitaa se toimia. Ja itseasiassahan noita Apollon radioita jne näyttää olevan tuolla Garminin tuotesivullakin :)

http://www.garmin.com/aviation/products.html#audio

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeilkaapas ääniongelmaiset semmoista, että onko niihin pong/muihin ääniin vaikutusta, jos simusta kytkee äänet pois... Ja toinen, että miten vaikuttaa jos on paussi tai slew päällä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään