Antti Laukkanen

Firefox ja raidat kuvissa

7 viestiä aiheessa

Mikäs wtu se nyt on iskeny tähän mun kilkkeeseen. Paljon ei oo hodettanu foorumia seurailla viime päivinä, koskapa kuvaketjuja scrollaillessa kuvat joko raidoittuvat tai menevät kokonaan mustiksi. Refresh auttaa paikallisesti, mutta ongelma palaa kun palkkia vierittää seuraavan kerran - eli välittömästi. Ihan kuin sama olisi ollut joskus aikanaan, mutten muista yhtään mikä sen korjasi. Nykyinen versio on 3.5.3. Saa ohjeista anti-nört -metodein, eli mä näistä romuista mitään ymmärrä...

Malliksi kuvaelma:

[ attachment removed / expired ]

-A-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tyhjentelehän se välimuisti selaimesta välillä, nekin auttaa tuon tapaisiin ongelmiin. :thmbup:

Suosittelen CCleaner ohjelmaa yleisesti koneen siistinä pitämiseen, kätevä ja ilmainen ohjelma.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ongelmaan on jo ratkaisu jossain täällä foorumilla. Niemisen Otolla taisi olla samanlaista ongelmaa ja vastaus muistaakseni löytyi. Ei löytynyt nopeasti haulla katsottuna.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Paina Ctr ja scrollaa hiirellä tekstin kokoa pienemmmäksi niin tokenee.

Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No jees, kyllä se vaan niin meni, että kun poistin kaikki historiatiedot, niin sitten tokeni. Yritin kyllä välimuistin tyhjennystä jo taannoin, muttei se silloin mitään auttanut. Mutta nythän tää näyttäs taas ihan toimivalta. Kiitosta vaan.

-A-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla oli sama ongelma ja joku näppäinyhdistelmä siihen auttoi, ilmeisesti se poisti juuri nuo historia- ja muut tiedot.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään