Esa Sairio

Työvoimaa tarjolla

4 viestiä aiheessa

Olisiko kellään FSNordiccilaisella tai täällä foorumilla muuten vaan käyvällä tarjota minunlaiselleni photosceneryntekijälle oikeata palkkatyötä?

En ole pariin vuoteen ollut työelämän palveluksessa, mutta minua kiinnostaisi määräaikainen kahdeksan kuukauden mittainen työsuhde. Työ voisi olla esim atk-tallennusta tai muuta tietotekniikkaan liittyvää, ei kuitenkaan ohjelmointia. Muunkinlainen työ voisi tulla kysymykseen. Varsinaisen työuran (26,5 vuotta) tein kaupallis-hallinnollisissa tehtävissä media-alalla ja koulutukseni on insinööri.

Jos jolla kulla on tarjota töitä tai joku antaa vinkin, jonka perusteella saisin määräaikaisen työn, seuraa palkintona pullo hyvää punaviiniä.

yES :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

hmm... mä varastan sitten osani myös tästä ketjusta. Täällä olis myös työvoimaa tarjolla. Tradenomin koulutus, matkailualalla, mutta mä nyt teen melkein mitä vaan. Kokemusta on leirintäalueesta nyt viimeisimmäksi, tapahtumanjärjestämisestä, matkailutoimen työstä, matkatoimistosta, kodinkonemyynnistä, turvallisuusalan töistä usealta vuodelta (jv + vartija, vartijakortti tosin ei oo enää voimassa), hankemaailmasta ja monesta muustakin.

Määräaikainen työ päättyy tän vuoden loppuu, yhteisellä sopimuksella voidaan purkaa aiemminkin mikäli saan vakituista työtä.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisiko kellään FSNordiccilaisella tai täällä foorumilla muuten vaan käyvällä tarjota minunlaiselleni photosceneryntekijälle oikeata palkkatyötä?

En ole pariin vuoteen ollut työelämän palveluksessa, mutta minua kiinnostaisi määräaikainen kahdeksan kuukauden mittainen työsuhde. Työ voisi olla esim atk-tallennusta tai muuta tietotekniikkaan liittyvää, ei kuitenkaan ohjelmointia. Muunkinlainen työ voisi tulla kysymykseen. Varsinaisen työuran (26,5 vuotta) tein kaupallis-hallinnollisissa tehtävissä media-alalla ja koulutukseni on insinööri.

Jos jolla kulla on tarjota töitä tai joku antaa vinkin, jonka perusteella saisin määräaikaisen työn, seuraa palkintona pullo hyvää punaviiniä.

Eipä ole työtä löytynyt. Yhden vinkin sain mutta se ei johtanut mihinkään.

Onko kellään uusia työvinkkejä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä ole työtä löytynyt. Yhden vinkin sain mutta se ei johtanut mihinkään.

Onko kellään uusia työvinkkejä?

Onko nyt kellään työvinkkejä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään