Hanna Räihä

kemikaaliruiskutukset?

239 viestiä aiheessa

Mutta pitäisikö meidän ruveta puhumaan nyt sitten ruiskukoneista eikä suihkukoneista kun kerran sieltä niitä kemikaaleja ruiskutellaan? Onhan palokunnallakin ruiskuautoja.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä tässä ketjussa ole vieläkään nähty ainoatakaan aiheeseen viittaavaa lähdettä / faktaa, joten älä liikaa toivo ;)

Älä nyt ole niin pessimistinen. Kyllä minä ainakin uskon että Vesalla on vankka faktapohja asiallaan.  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Älä nyt ole niin pessimistinen. Kyllä minä ainakin uskon että Vesalla on vankka faktapohja asiallaan.  :P

Eikö minulla ja Ollella muka, kirjasta luettu. :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Entäs nämä sitten? Moottoritomatkin ruiskuttelevat kemikaaleja aivan avoimesti...

Sehän on jarrunestettä, kun nuo purtsikat eivät yleensä voi käyttää moottorijarrutusta ja useimmiten juuri ennen laskua noita ruiskuttelee. Toivottavasti ei ole kuitenkaan sitä armeijan "jarrua", kun tuolla jwgc:ssä sitä sain päälleni :-[.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Et ole ikinä kuullut lentoväylistä joita voi mennä jopa aika tiheään ja paralleeleilla suunnilla toisten kanssa? Kahdesta viimeisestä jos saisi paikan tietoon niin satavarmasti siitä löytyisi lentoväylät yläpuolelta. Lääkitys nyt oikeesti kuntoon tai hanki edes vähän tietoa ilmailusta ja vaikka ilmakehästä ennenkuin suollat moista pashaa.

Tottakai Vesa on kuullut ja tietoinen lentoreiteistä. Sinä sen sijaan et näytä olevan tietoinen, että lentoreitit pistetään menemään tuolleen tietyn kaavan mukaan, jotta genit... eiku kemikaaliruiskutukset saadaan suoritettua mahdollisimman kattavasti halutuille alueille ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo meitin yli ajelevat päivittäin, ja vaikutuksen huomaa, lehtipuista lähes kaikki lehdet kellastuneet ja varisseet maahan, äsken MIK cessna ajeli yli, hidasteli vielä ja varmaan näkymätöntä levitteli. :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No, jos ette halua katsoa, niin en voi pakottaa. Olen kyllä saletti, että tuollaista ruudukkoreitistöä ei löydy MISTÄÄN.

Jos näette lentoväylien muodostavan "A":n Finavian kartalla, sen voisi myös osoittaa.

Kas epäilyt eivät häivy näin, että "me olemme ilmailun harrastajia, sinä et". Tämähän tuntuu ihan yleiseltä foorumilta lukuunottamatta maukasta purjelentokuvaa. Asenne on jopa kielteisempi kun lentoruiskutuskeskustelu ensin poistettiin ("ei liity lentämiseen") ja senkin jälkeen mietitään pitäisikö ketju sulkea... no, jättäkää lukematta jos ei kiinnosta! Simppeliä.

Minä puolestani tarjoilen vielä yhden todisteen, tässä laajemmassa kuvassa näkyy (pilveä vasten), että yksi jättövanoista oli MUSTA:

kem_vanat_pieni.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä puolestani tarjoilen vielä yhden todisteen, tässä laajemmassa kuvassa näkyy (pilveä vasten), että yksi jättövanoista oli MUSTA:

HEHEH, aina vaan paranee  ;D Meilläpäin noita mustia vanoja kutsutaan varjoiksi   :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

tuota tuota...

JOS tuo olisi joku valtion suuri salaliitto...

niin eikö silloin noita paljastavia A-kuvioita vältettäisi kaikin mahdollisin tavoin?

onko tullut mieleesi, että tuolla ylhäällä säät muuttuvat eri kohdissa ja toisissa kohdissa on erilaista kuin toisissa, mikä tarkoittaa sitä, että toisiin kohtiin jää nuo vanat kun sää on kylmempää ja kosteampaa ja toisiin ei. Lisäksi tuulet vaihtelevat ylhäällä vahvasti, mikä tekee sen, että vanat haihtuvat toisista kohdista nopeammin kuin toisista...

En mä oo mikään meteorologi (enkä kyllä lentäjäkään - enää), mutta hei haloo...

ei vaan, kerro lisää. nää kummasti saa hymyn huulille - tiedä vaikka saisit jonkun meistä käännytettyäkin.

kerros muuten vielä Vesa, mitä on nuo kemikaalit mitä ihmisten niskaan tuolta ruiskutetaan. Ja MIKSI?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

...puhumattakaan, että miksi ruiskutettaisiin korkealta, jolloin kilikalituotteet kulkeutuisivat ja leviäisivät ties mihin. Hanna, älä nyt pilaa hauskaa makebelieveä alkamalla luennoida esim. lämpötilainversioista ilmakerroksissa tai suihkuvirtauksista ;)

MUTTA

Tässä todiste siitä, että kemikaaliruiskutusten tarkoitus voi olla hyvinkin rakastettava <3 ::)

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ole Juha huoleti, mä en osaa luennoida lämpötilainversioista tai suihkuvirtauksista. En mä oo mikään meteorologi... ;)

Mut mä haluan kuulla lisää tästä erittäin mielenkiintoistesta aiheesta - kemikaaliruiskutukset. Mitä ne on ja MIKSI????

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä todiste siitä, että kemikaaliruiskutusten tarkoitus voi olla hyvinkin rakastettava <3 ::)

Niin,tuo syrämen kuva on selvästi sauhulla tehty, mutta mitä tummaa mönjää tuossa etualalla on? Taitaapi olla just  niitä Noroviiran kemikaaleja ??? .

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikä ihmeen todiste on Photarissa säädetty kuva, jossa vielä näkyy erilaisia editointijälkiä pitkinpoikin?  Voin tehdä samanlaisen. :P

Koneet eivät muuten aina mene näitä karttoihin merkattuja väyliä pitkin, vaan saavat joskus jopa oikaisuja reitiltä.

Yhtä kaikki.. Legendaarista.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taattu päivän piristys kun tämän ketjun lukaisemassa ;D Äskettäin jo kauhuissani seurasin yhtä kemikaaliruiskuttajaa tositoimissa. Onneksi meni kaukaa ohi, joten uskoisin selviäväni tästä kaasutuksesta! Vai, onko Vesa tutkinut miten kauaksi nämä kemikaalit levittäytyvät tuosta ruiskutuskohdasta??

::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ylempänä onkin jo mainittu, että lehdet ovat puista tippuneet näiden ruiskutusten takia. Tuollainen saa jo huolestumaan mutta havaitsin tässä yhden kemikaalioruiskuttajan jäljiltä maassa olevan olevan jotain valkoista ainetta. Uskaltauduin lopulta koskettamaan sitä ja se tuntui kylmältä ja suli miltei heti :o Olenko nyt vaarassa kemikaalikoitua johonkin josta kukaan ei tiedä edes mitä se on.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikä ihmeen todiste on Photarissa säädetty kuva, jossa vielä näkyy erilaisia editointijälkiä pitkinpoikin?  Voin tehdä samanlaisen. :P

Älä sää Sami rupee! Sää lennät yhtä noista ruiskukoneista joten olet samassa salaliitossa mukana. Me ei uskota sua...  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Vieras
Tämä aihe on nyt suljettu uusilta viesteiltä.