Kirjoitettu Marraskuu 2, 2009 Ylempänä onkin jo mainittu, että lehdet ovat puista tippuneet näiden ruiskutusten takia. Tuollainen saa jo huolestumaan mutta havaitsin tässä yhden kemikaalioruiskuttajan jäljiltä maassa olevan olevan jotain valkoista ainetta. Uskaltauduin lopulta koskettamaan sitä ja se tuntui kylmältä ja suli miltei heti Olenko nyt vaarassa kemikaalikoitua johonkin josta kukaan ei tiedä edes mitä se on. Kyllä olet, muistan viime vuonna, täällä kävi samoin, ensin lehdet kellastui, säätila muuttui viileäksi, tuli sellasta valkoista töhnää, ja sitten helmikuun puolella meri jäätyi, nyt minulla on flunssa ja sama systeemi luonnossa tuntuu toistuvan, salaliitto sanon minä.Osta SA/Int. sadeviitta jolla voit suojella itseäsi ja lähimmäisiä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 4, 2009 Hmm, mahtaako olla kuitenkin kysymys Ilmaston lämpenemisen rajoittamiseen liittyvistä ruiskutuksista: Ilmaston lämpenemisen pysäyttämiseen on tarjolla kaksi ajatusta. Toinen on hiilidioksidin poistaminen Maan ilmakehästä ja toinen auringon säteiden heijastaminen pois. Jälkimmäistä pidetään monella tavalla järkevänä vaihtoehtona, erityisesti "tulivuorimallia", jossa suihkutetaan rikkiä ilmakehään. Heijastusmallissa ilmakehään levitettäisiin kaasuja sotilaskoneista. Aamulehti Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 4, 2009 Kemikaaleilla luotu lumisade jumiutti Pekingin 04.11.2009 09:02 Valtion tiedemiehet häpäistiin julkisesti Kiinan viestimissä, kun he loivat rankan lumisateen, joka jumitti liikenteen, myöhästytti lentoja ja jätti Pekingin asukkaat palelemaan kylmästä. Kiinalaisten lehtien mukaan sunnuntainen keinotekoinen lumisade laski yli 16 miljoonaa tonnia lunta Kiinan pääkaupunkiin. Kaupungin lämmitysjärjestelmät eivät vielä olleet päällä ja kaupungin asukkaat värisivät kylmästä. Säänmuokkausvirasto laukaisi valtavia määriä kemikaaleja kaupungin yläpuolella oleviin pilviin saadakseen aikaan lumisateen. Lumisateen kerrottiin tuovan helpotusta aluetta vaivanneeseen kuivuuteen. Rankan keinotekoisen sateen lumimassa myöhästytti yli kahtasataa lentoa, aiheutti liikenneonnettomuuksia ja aiheutti katkoksia virranjakelussa. (MTV3 - AFP) http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2009/11/989569 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 4, 2009 Tuollainen Säänmuokkausvirastohan on hieno keksintö, kaikkea ne kiinalaiset keksii. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 4, 2009 Tuollainen Säänmuokkausvirastohan on hieno keksintö, kaikkea ne kiinalaiset keksii. Tulee heti mieleen tämä: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Ministry_of_Silly_Walks Juha Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 5, 2009 Erikoisimpia ruiskutustuotteita ovat polymeerisäikeet ja -verkot: Tässä myös yksi "varjo": Miksi näkyvä salaliitto? Täytyy muistaa, että takana olevat superrikkaat haluavat loputtomien rahamääriensä lisäksi valtaa. Henkisesti he ovat pikkulapsen tasolla ja haluavat päästä määräilemään jo nyt, esim. miltä taivas näyttää. Tekninen syy voisi olla se, että satelliitista pystyy seuraamaan kemikaalien leviämistä helpommin, jos ne mnuodostavat selvän kuvion. Lopullinen tavoitehan on päästä kontrolloimaan ihmisiä suoraan, joten sikaflunssan (ja pelon siitä) lisääminen on ase, jotta voidaan julistaa poikkeustila, mikä jääkin sitten pysyväksi fasistihallinnoksi. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 5, 2009 Miksi näkyvä salaliitto? Täytyy muistaa, että takana olevat superrikkaat haluavat loputtomien rahamääriensä lisäksi valtaa. Henkisesti he ovat pikkulapsen tasolla ja haluavat päästä määräilemään jo nyt, esim. miltä taivas näyttää. Tekninen syy voisi olla se, että satelliitista pystyy seuraamaan kemikaalien leviämistä helpommin, jos ne mnuodostavat selvän kuvion. Lopullinen tavoitehan on päästä kontrolloimaan ihmisiä suoraan, joten sikaflunssan (ja pelon siitä) lisääminen on ase, jotta voidaan julistaa poikkeustila, mikä jääkin sitten pysyväksi fasistihallinnoksi. Ei hitto!! Sä Vesa tuskin uskot itsekään noita juttuja, mitä suollat!? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 5, 2009 Tässä myös yksi "varjo": Ikävä tuottaa sulle pettymys, mutta kyllä se vaan on kuin onkin varjo ja juurikin tuon kuvassa näkyvän koneen sellainen. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 5, 2009 Tästä aiheesta alkais varmaan riittää jo. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 5, 2009 Tästä aiheesta alkais varmaan riittää jo. Eihän näitä ole pakko lukea. Minä ainakin odotan aamuisin suurella jännityksellä, mitähän hauskaa tästä ketjusta taas löytyy Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 5, 2009 Noniin, trolliahan ei saa ruokkia. Mutta ei tässä kuumeessa kotona nyt muutakaan jaksa, ja pidetään hauskaa ketjua nyt vielä hetki hengissä. Kerropas oi Vesa minulle seuraavat asiat näin alkuun, niin päästään vähän jyvälle faktasta: * Minkälaisilla lentolaitteilla näitä ruiskutuksia tehdään? Ihan siviilikoneilla ilmeisesti koska väität että niitä näkyy tavallisilla lentoväylillä? * Missä nämä laitteet sijaitsevat koneissa? Jos kyseessä on siviili(matkustaja/rahti)kone, niin ota vaikkapa airliners.net-sivustolta vapaavalintainen valokuva ja osoita missä laitteet sijaitsevat, ja mistä kemikaalit ruiskutetaan? Josko ruiskutuslaitteita ei olekaan vaan ruiskutus tulee moottorien kautta niin selitätkö miten tietty haluttu kemikaali kulkeutuu säiliöstä moottorin läpi ilmaan? Ja missä nämä säiliöt sijaitsevat? Tai mikä tahansa muu tekninen selkeä selostus levitystavasta. * Jos laitteet ovat kenties normaaleissakin matkustajakoneissa, niin ovatko lentäjät ja lentoyhtiöt tästä täysin tietämättömiä vai juonessa mukana? Kyllähän noita vanoja sentään niin paljon taivaalle tulee, että joko kaikki ovat mukana tässä tai sitten kaikkia huijataan .... Jos kaikki ovat juonessa mukana, niin kerrotko vaikka Airbus A320 tai Boeing 737 lentokoneen ohjaamokuvasta esittäen, että mistä nämä kemikaalit ruiskautetaan taivaalle kun käsky siihen tulee? (googlella löytyy useita sivustoja mistä selviää tarkemmin ohjaamon nippelien toimintaa) * Mitähän nämä kemikaalit ovat? Ja missä vaiheessa ne lastataan lentokoneisiin? Ainakin monasti lentoasemalla kun katsoo koneita asematasolla, on niitä tankattu esim. Nesteen tai Shellin tankkiautoista. Ovatko hekin mukana juonessa?? Vai kenties tehdäänkö nämä tankkaukset ulkomailla salassa? Vai tuodaanko ne kenties jollain muulla autolla, kuten Catering-nosturiautolla? * Miten ihmeessä nuo vanat voivat alkaa ja loppua taivaalla tuosta noin vaan? Tai pysyä siellä 5 min tai 50 min? Onko kemikaaleja erilaisia vai mistä ihmeestä tämä mahtaa johtua? * Kerrotko minkälaisissa korkeuksissa ja minkälaisia lentoreittejä nämä kemikaalikoneet lentävät, ja mitä lentokoneita nämä oikeasti ovat? * Onko tuo A-kemikaalikuvio kenties salajuonen vahinko (lentoreitit suunniteltu väärin) vai vinkki kaltaisille viisaille sieluille, jotta salaliitto osaa varoittaa ennalta kemikaaleista. (kenties ehtii hakeutua suojaan?) Jos seuraava vastauksesi on jotain muuta niin ketjun voinee lukita ja puolestani voit mennä jatkamaan trollausta muualle. Muille hyvää illanjatkoa. ps. suttuisia 400 pikselin levyisiä valokuvia pienestä alasta taivaalla ei hyväksytä vastaukseksi. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 5, 2009 nii, ja miten sä selität nämä http://www.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,90741.0.html kuvat, joissa jälleen kerran, ihan yleisön edessä vedetään jos jonkinlaisia ruiskutuksia??? ja Sami, trollia ei saa ruokkia, se lihoo, mutta mitä sitte ku nauraminen pidentää ikää... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 5, 2009 Entäs Vesa, tässähän on jo ihan törkeä rikos tapahtunut! Ennennäkemättömän isoja ja laajoja kemikaaliruiskutuksia! http://www.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,67966.msg1114126.html#msg1114126 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 6, 2009 * Miten ihmeessä nuo vanat voivat alkaa ja loppua taivaalla tuosta noin vaan? Tai pysyä siellä 5 min tai 50 min? Onko kemikaaleja erilaisia vai mistä ihmeestä tämä mahtaa johtua? Tähän liittyen mua kiinnostaa tosi paljon tietää kummasta "ruiskutuksesta" pitää olla enemmän huolissaan: siitä, joka näkyy pitkään vai siitä joka näkyy vain hetken? Loogisesti ajatellen pitkään näkyvästä ei tarvitse olla niin huolissaan, vaikka Vesa tuntuukin olevan juuri näistä eniten huolissaan. Perusteluni on se, että jos se "kemikaali" kerran näkyy taivaalla, niin silloinhan se "kemikaali" on siellä taivaalla eikä mun hengitysilmassa. Lienen siis turvassa jos "kemikaaliruiskutus" näkyy pitkään. Näin ollen lyhyen aikaa näkyvät lienevät siis pahempia, koska kun "kemikaali" muuttuu näkymättömäksi, niin en pysty enää tarkkailemaan milloin se joutuu hengitykseeni ja rupeaa vaikuttamaan minuun. Jos nyt edelleen jatkan tästä loogista ajatteluketjua (sallittakoon sekin nyt tässä viestissä), niin ehdottomasti vaarallisimpia ovatkin koneet, jotka eivät jätä minkäänlaista jälkeä peräänsä. Niissä on ilmeisesti niin kehittyneitä kemikaaleja, että niitä ei edes huomaa. Ja superrikkaat pystyvät varmasti kehittämään kemikaalit ja ruiskutuslaitteistot sellaisiksi, että ruiskutuksen pystyy tekemään huomaamattomasti. Milloin näemme ensimmäiset "todistekuvat", jotka osoittavat, että "kemikaaliruiskutukset" on tehty näkymättömiksi... Kuka on siis se vain-rikas, joka näitä lentoruiskutuksia vielä toteuttaa vanhentuneella tekniikkalla? MikkO "Minne tunne on vienyt, ei sieltä järki tuo takaisin." Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 6, 2009 Täytyy muistaa, että takana olevat superrikkaat haluavat loputtomien rahamääriensä lisäksi valtaa. Henkisesti he ovat pikkulapsen tasolla ja haluavat päästä määräilemään jo nyt, esim. miltä taivas näyttää. Jos minä olisin upporikas pikkulapsi ja haluaisin päättää miltä taivas näyttää, tuskin vetelisin sinne tylsiä valkosia viivoja. Geometriakaan ei juuri pikkulapsen kiinnostanut, kyllä sen pitäisi olla jotain paljon hienompaa ja näyttävämpää! Juha Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 6, 2009 "Minne tunne on vienyt, ei sieltä järki tuo takaisin." Ah, tässäpä kupletin juoni hienosti kiteytettynä Jokohan siirtyisi vaihteeksi seuraamaan muita vitsiketjuja. Hilpeät kiitokset osallistuneille Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 6, 2009 Siis nyt tähän ketjuun on selvä selitys. Sori että pääsin lukemaan ketjun vasta nyt läpi. Mutta minulla on ihan varma tieto mistä nämä ruiskutukset johtuvat. Luin nimittäin aikoinaan ACARS-dekooderin viestin, jossa Air Francen A340 lähetti viestin "AFT LAVATORY FULL". Eli älkää olko huolissanne, ne kemikaalit on pääosin puhdasta ureaa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 6, 2009 Siis nyt tähän ketjuun on selvä selitys. Sori että pääsin lukemaan ketjun vasta nyt läpi. Mutta minulla on ihan varma tieto mistä nämä ruiskutukset johtuvat. Luin nimittäin aikoinaan ACARS-dekooderin viestin, jossa Air Francen A340 lähetti viestin "AFT LAVATORY FULL". Eli älkää olko huolissanne, ne kemikaalit on pääosin puhdasta ureaa. Siis apuva, minuakin on kustu silmään. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 6, 2009 Siis apuva, minuakin on kustu silmään. Ja monesti. Tiedä vaikka paraikaa tätä ketjua lukiessasikin lirinä kävisi 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 6, 2009 Voimme siis olettaa että lentokoneitten vessantyhjennys on ulkoistettu, toimii kun junan vessa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 6, 2009 Varmaankin tätä keskustelua seuraa monta henkilöä, jotka oikeasti lentävät liikennekoneita. Mielestäni he voisivat tässä kertoa foorumin jäsenille rehellisesti, että ruiskuttavatko he sieltä korkeuksista jotain haitallisia aineita vai ei . . Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 6, 2009 Voimme siis olettaa että lentokoneitten vessantyhjennys on ulkoistettu, toimii kun junan vessa. Todellinen alipainevessa: Hanuri tiiviisti pöntölle, ja luukku auki ulkoilmaan. Auttaa pahempaankin ummetukseen... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 6, 2009 Voimme siis olettaa että lentokoneitten vessantyhjennys on ulkoistettu, toimii kun junan vessa. Tämä ketju alkaa k*sta, siis toistaa itseään : http://www.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,90496.msg1109551.html#msg1109551 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 19, 2009 Yhdessä meidän kerhon koneessa on ruiskumoottori. Olen kuullut, että tälläisiä on useissa muissakin yleisilmailukoneissa. Liittyykö asiaan? t. Huolestunut Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 19, 2009 Jo vuosia on laivoissa ja nyt viime aikoina myös rekoissa käytetty urearuiskutusjärjestelmää päästöjen pienentämiseksi. Nyt lentoalalla on suuret paineet pienentää päästöjä joten niissä on alettu käyttää ureasuihkutusta. Uusissa koneissa urea johdetaan koneen wc säiliöistä pienen muutoshydroksiivimuuntimen läpi jolloin koostumus muuttuu UREA-A:ksi eli Urea-Aviationiksi mutta vanhemmissa urealiuos käsitellään maassa ja pumpataan koneeseen wc tyhjennyksen yhteydessä. Olette varmasti nähneet koneen wc:ssä sinistä tai vihertävää litkua. Se on sitä UREA-A:ta. Japanilainen yhtyö oli tässä jokin aika sitten uutisissa käskien matustajien käydä wc:ssä ennen koneeseen astumista. Kyse oli tällöin UREA-A vajeesta vanhanmallisessa koneessa missä ei ollut vaadittavaa muutoshydroksiivimuunninta. Joten matustajat "tyjhjennettiin" tiettyihin vessoihin jotka olivat yhteydessä muutoshydroksiidimuuntimeet ja sieltä tankkiautolla koneeseen. Tämä on myös suurin syy miksi matkustajille juotetaan niin paljon kahvia, teetä, jonkin verran alkoholia. Lentoyhtiöt saavat silloin UREA-A:ta ilmaiseksi. Ihan oikesti olen tätä mieltä. Eli taivaalta sataa kusta alas... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla