59 705 viestiä aiheessa

1 hour ago, Topi Falkenberg said:

Löytyy Kampista? Päättelin. 

Kampin kauppakeskuksesta (ja siten metroasemalta) pääsee Forumiin vähän vastaavaa tunnelia pitkin. Mutta siellä ei nyt olla.

Tämä käytävä vie kohteeseen, jota on vuosien varrella remontoitu moneen otteeseen, Yhdessä niistä asennettiin vessat, toisessa koneportaat. Nyt tuli tämä tunneli.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hakaniemen kauppahallin ja Hakaniemen metroaseman yhdistävä tunneli.

Jos vastaus hyväksytään, vuoro nopeimmalle.

Muokattu: , käyttäjä: P. Juhani Hämäläinen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
28 minutes ago, P. Juhani Hämäläinen said:

Hakaniemen kauppahallin ja Hakaniemen metroaseman yhdistävä tunneli. Jos vastaus hyväksytään, vuoro nopeimmalle.

No niin, Juhanin linkittämällä videolla on nähtävissä mistä kuvat on otettu.

Sekä Hakaniemen Kauppahalli että metroasema ovat olleet remontin kohteina.

Nopeimmalle vuoro.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
1 tunti sitten, Harri Mattila kirjoitti:

Roadhouse PowerPark, Härmässä.... Ainakin kovasti tutun näköistä taustalla.

Ei.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä olen nämä herrat tavannut sekä leffassa että Mike's Dinerissä Tikkurilassa, tosin silloin olivat ravintolan sisätilassa. Kesäsäät tuoneet herrat terassille Tikkuraitille? Mainio paikka muuten tuo Miken, kiva fiftarimeininki ja oivat syömiset.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä Blues Brothers -kombo on teollinen tuote, joten niitä on varmasti useissa paikoissa. Tämän version olen nähnyt - mutta kun muistaisin missä? 

Jollain kävelykadulla ollaan, arvataan Kouvolan Manski?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
1 tunti sitten, Tero Tuominen kirjoitti:

Tämä Blues Brothers -kombo on teollinen tuote, joten niitä on varmasti useissa paikoissa. Tämän version olen nähnyt - mutta kun muistaisin missä? 

Jollain kävelykadulla ollaan, arvataan Kouvolan Manski?

Sama juttu. Olen varmasti nähnyt tämän taideteoksen jossain - mutta kun muistaisin missä? Ehkä Seinäjoella :)

Onko paikka Vintake-valtakunnasta ja paikasta jossa oli-on helikopperi katon päällä?

Muokattu: , käyttäjä: Tarmo Kallio

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tumi on kerran jo kysynyt ukkojen paikkaa… hankalaa oli silloinkin, mutta kuten todettua noita saa rahalla. Saimaan rannalla näin viimeksi kuten jo mainittiin. Pasi pani pahan 😉. Tuurin kyläkaupassa? heittolaukaus. 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
7 tuntia sitten, Minna-Liisa Lentämäki kirjoitti:

Minä olen nämä herrat tavannut sekä leffassa että Mike's Dinerissä Tikkurilassa, tosin silloin olivat ravintolan sisätilassa. Kesäsäät tuoneet herrat terassille Tikkuraitille? Mainio paikka muuten tuo Miken, kiva fiftarimeininki ja oivat syömiset.

Kyllä, Tikkuraitillahan nuo istuksivat nykyään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
2 tuntia sitten, Topi Falkenberg kirjoitti:

Tumi on kerran jo kysynyt ukkojen paikkaa… hankalaa oli silloinkin, mutta kuten todettua noita saa rahalla. Saimaan rannalla näin viimeksi kuten jo mainittiin.

8 tuntia sitten, Juha Liukkonen kirjoitti:

Kyseessä lienee samat herrat, jotka istuivat useamman vuoden Ristiinassa Sataman Valojen terassilla, ja siirtyivät sen jälkeen hetkeksi Varkaantaipaleelle? Olisikohan herrat nyt jossain Mikkelin torin kulmilla?

Silloin ne ukot (eri sukupuusta kuin nämä Tikku-ukot) olivat Juhankin mainitsemalla Varkaantaipaleella Ristiinassa. Siellä ne taitavat olla vieläkin...:hmm:

Muokattu: , käyttäjä: Tumi Hämäläinen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pahoittelut. Unohdin muissa touhuissa tämän ja olinkin tiennyt oikein. Mutta seuraavaksi helppo. Missä ollaan kuvaa ottaessa? 

IMG_1058.jpeg

Muokattu: , käyttäjä: Minna-Liisa Lentämäki
Kuva lisätty.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
1 tunti sitten, Minna-Liisa Lentämäki kirjoitti:

Sepä se ja nopeimmalle vuoro. 

Ok. Nopein vie vuoron.. Missä on tämä?

P6150020.JPG

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään