59 721 viestiä aiheessa

2 tuntia sitten, Tumi Hämäläinen kirjoitti:

Lukitaan Tallinna. Ei kuitenkaan Tuomiokirkon kulmilla. Kuukkeliauto on ajanut tuosta ohi, mutta silloin 2014 kuormuri ei siellä vielä ollut.

Löysin kyllä näköjään kuvan samasta autosta ja paikasta mutta erehtyin luulemaan taustalla näkynytta mustaa tornia Tuomiokirkon torniksi enkä ehtinyt asiaa tutkia tarkemmin.

Teron kuvassa on jotain tutun tuntia mutten muista mistä. Satakunnassa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
16 minutes ago, Jarmo Kohtanen said:

Löysin kyllä näköjään kuvan samasta autosta ja paikasta mutta erehtyin luulemaan taustalla näkynytta mustaa tornia Tuomiokirkon torniksi enkä ehtinyt asiaa tutkia tarkemmin

Itse löysin auton kuvan, jossa taustalla näkyi kadulla olevan kohvikin mainoskyltti - sillä paikantui.

17 minutes ago, Jarmo Kohtanen said:

Teron kuvassa on jotain tutun tuntia mutten muista mistä. Satakunnassa?

Ei olla aina Satakunnassa - tai pääkaupunkiseudulla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
1 tunti sitten, Tero Tuominen kirjoitti:

Itse löysin auton kuvan, jossa taustalla näkyi kadulla olevan kohvikin mainoskyltti - sillä paikantui.

Oli siinä minun kuvassa ihan katukylttikin yli puoliksi näkyvillä. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
1 minute ago, Tumi Hämäläinen said:

Oli siinä minun kuvassa ihan katukylttikin yli puoliksi näkyvillä. ;)

Enpä hokannut!

1 hour ago, Topi Falkenberg said:

Olisiko Pohjois-Savon kulmilla?

1 minute ago, Tumi Hämäläinen said:

Teron kuva on Nokian suunnalta, kun on noin musta?

Ei osumia. Yövuorolle helpotukseksi (?): olen kysynyt kohdetta aiemminkin mutta ihan erilaisella kuvalla.

grim_3.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
10 tuntia sitten, Tero Tuominen kirjoitti:

Yövuorolle helpotukseksi (?): olen kysynyt kohdetta aiemminkin mutta ihan erilaisella kuvalla.

Ei paljon helpota, kun noita kysymyksiä on kertynyt nopeasti pääteltynä noin tuhannesta eri paikasta 😉. Jyskylän seudulla?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
3 hours ago, Antti M Heinonen said:

Muistelisin, että Paimion ajoharjoitteluradalla oli tuollainen varoittava esimerkki.

Oikein, kyseessä on liikennevalistusta Paimion ajoharjoitteluradan sisääntulossa. Aivan vieressä on Kuismanen Circuit -autourheilukeskus, jota on kysytty ketjussa jokunen vuosi sitten.

Antille vuoro.

grim_1.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
1 tunti sitten, Tero Tuominen kirjoitti:

Oikein, kyseessä on liikennevalistusta Paimion ajoharjoitteluradan sisääntulossa. Aivan vieressä on Kuismanen Circuit -autourheilukeskus, jota on kysytty ketjussa jokunen vuosi sitten.

Antille vuoro.

Onkohan tuosta ennestään ainuttakaan kuvaa netissä eli olisiko tätä löydetty koskaan ilman Anttia? ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
10 minuuttia sitten, Jarmo Kohtanen kirjoitti:

Onkohan tuosta ennestään ainuttakaan kuvaa netissä eli olisiko tätä löydetty koskaan ilman Anttia? ;)

Kyllä täällä FFAP.ssa on löydetty muutamia paikkoja ilman netin kuvahakuakin. Ja ihan hyvä niin!

Rodney :cool:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
1 hour ago, Jarmo Kohtanen said:

Ihme jos noin näyttävästä propagandasta ei ole yhtään kuvaa netissä!

Ja varastossa olisi toki ollut hyviä vinkkejä.

Vuonna 2019 Rodney löysi naapurin Kuismanen Circuitin tämän vinkin perusteella: "Lentopaikkaa ei ole kovin lähellä mutta jokin Jämistä muistuttava on"  :cool:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään