59 726 viestiä aiheessa

Mahdollisesti olen löytänyt pari muutakin kuvaa samasta paikasta mutta niissä ei kerrota mistä ne on mutta ilmeisesti Torinossa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
3 minuuttia sitten, Jarmo Kohtanen kirjoitti:

Mahdollisesti olen löytänyt pari muutakin kuvaa samasta paikasta mutta niissä ei kerrota mistä ne on mutta ilmeisesti Torinossa.

Torinossa. Jos ei nyt kiusata enempää vaan hyväksytään. Tarkka paikka on Fiat konsernin Heritage Hub. Aivan fantastinen paikka minun kaltaiselle rallifanille, kun näytillä on Lancian koko rallihistoria ja paljon muita autoja. Vuoro Jarmolle. 

hub1.jpg

hub2.jpg

hub3.jpg

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
3 minuuttia sitten, Jukka Hemilä kirjoitti:

Torinossa. Jos ei nyt kiusata enempää vaan hyväksytään. Tarkka paikka on Fiat konsernin Heritage Hub. Aivan fantastinen paikka minun kaltaiselle rallifanille, kun näytillä on Lancian koko rallihistoria ja paljon muita autoja. Vuoro Jarmolle.

Sitä olisin seuraavaksi ehdottanut kun paraikaa selasin sieltä kuvia. Punaisen Deltan löysin mutta yritin etsiä noita penkkejä :)

https://maps.app.goo.gl/Zev8njNPawz7DJHa7

Vuoro nopeimmalle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lancialla minunkin piti junnuralliuran Eskortin jälkeen alkaa tahkoamaan, mutta rahat loppui, ja sitä myöten harrastukset vaihtuivat hiukan edullisimpiin. :-[ 

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaupunki oikein, Vapriikki väärin. Tähän liittyy paikka, joka on kuulemma ulkopaikkakuntalaisille autoilijoille hämmennystä herättävä.

Omasta mielestäni paikassa on selkeä navigoida haluamaansa suuntaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Paavolta napakymppi, todellakin Viinikan isohkoa risteystä monet vieraspaikakuntalaiset ja osa tamperelaisistakin kutsuu sekoittajaksi. Siinä kun voi mennä oudompi suunnissa ja kaistoissa sekaisin. Yläpuolella olevaa siltaa pitkin kulkevat junat Tampereelta Jyväskylän/Pieksamäen suuntaan.

Ohessa koko kuva, jonka nappasin pari-kolme viikkoa sitten illalla. Ja Paavolle vuoro.

unnamed.jpg

Muokattu: , käyttäjä: Harri Mattila
Korjattu typo
1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No ainakin saman telakan paatteja taisivat olla ja samalta aikakaudelta. Näytti vain enemmän Anastacialta.

Ja vuoro siis tarjolla nopeimmalle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
16 minuuttia sitten, Jarmo Kohtanen kirjoitti:

Välimeren pohjoisrannoilla. Italia?

No vähän sinne päin, mutta ei kuitenkaan. Kaikki väärin 🤭.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
43 minuuttia sitten, Tumi Hämäläinen kirjoitti:

Budapest?

Tämä on suunnilleen yhtä kaukana oikeasta Jarmon vastauksen kanssa. 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään