59 728 viestiä aiheessa

Noo, Jarmo on oikealla alueella, mutta kyseessä ei ole Aspegrenin puutarha, joka toki sijaitsee samalla plantaasilla. Virallisesti kyseessä on Pedersören kotiseutumuseo.

Pietarsaareen päästään Malmin sairaalalla, Malmin talolla (ja vaikka mitä Malmia), sekä Lontoon kaupunginosalla, jollaiset paikkakunnalta löytyvät.

Jarmon kärpäslätkä osui siis niin lähelle, että hänen toiveestaan nopia nappaa vuoron.

20170603_195112.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On Topilla taas niin taiteellista kuvaa ettei edes tiedä mitä ne esittää :)mutta jossain aivan valtakunnan keskeisillä paikoilla?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
9 minuuttia sitten, Jarmo Kohtanen kirjoitti:

On Topilla taas niin taiteellista kuvaa ettei edes tiedä mitä ne esittää :)mutta jossain aivan valtakunnan keskeisillä paikoilla?

Kantakaupunkin ytin on kysymyksessä 😉. Ja seinää ja lattiaa ne esittävät 😃. 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
11 minuuttia sitten, Paavo Mäntylä kirjoitti:

Amos Rex ja Ryoji Ikedan näyttely? 

Paavo on taiteen tuntija. 

IMG_2159.png

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
3 hours ago, Teemu Kokkonen said:

Levi?

Oikein, pahoittelut että kesti vastata. Kyseessä Levin Bar Hölmölä. 

Teemu jatkaa. 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Teemu ei ole jatkanut ajan puitteissa.

Saanen siis jatkaa tällä helpolla kuvalla: 

Käytiin nuoremman poikani kanssa tuolla ja ilma oli aika kylmä näin laajalla alueella. Noin 20 minuuttia kuvanoton jälkeen olin jo Poliisitalossa lukkojen takana... 

IMG_1925.JPG

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuvasin sallituilla alueilla ja polisirakennukseen olin ajan jo aikoja sitten varannut. Kuvannottopaikalta on poliisiin pieni matka! Taisi olla 1.4 kilometriä.

Muokattu: , käyttäjä: Tarmo Kallio

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Musiikki liittyy paikkaan vahvasti ja siellä on esiintynyt  "maailman huonoin rockbändi". .Sitten pitää ollla tukka hyvin ;)Ja muita julkkiksia on ollut myös..! 

Myös Tom Jones ;)ym...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
10 tuntia sitten, Tumi Hämäläinen kirjoitti:

Paraisten kalkkikivilouhos?

Paraisilla olin. Tässä koko ruutu ja Tumi jatkaa. 

IMG_1925.JPG

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarmo kyllä antoi hyvin vihjeitä,mutta täältä etäämpää nuo eivät antaneet juurikaan mitään itse kyssäriin,eikä vielä jälkeenpäinkään.Voitaisko niihin vielä palata?:)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
29 minuuttia sitten, Jaakko Männistö kirjoitti:

Tarmo kyllä antoi hyvin vihjeitä,mutta täältä etäämpää nuo eivät antaneet juurikaan mitään itse kyssäriin,eikä vielä jälkeenpäinkään.Voitaisko niihin vielä palata?:)

Kävin Paraisten poliisiasemalla antamassa sormenjäljet ja nimikirjoitusnäytteen uutta henkilökorttia varten. Vanha vanhenee tammikuun alkupuolella. Turun poliisista olisi saanut ensimmäisen vapaan ajan noin kolmen kuukauden päästä. Paraisillekin kesti noin 2-3 viikkoa. 

Tämä "maailman huonoin rockbändi" on Leningrad Cowboys: Tötterötukat lupaavat räjäyttää Paraisten kalkkikaivoksen ilmaan - Kulttuuri - Turun Sanomat (ts.fi)

Tom Jones esiintyi kaivoksessa 15.07.2000. Tom Jones villitsi Paraisilla - Kotimaa - Ilta-Sanomat

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään