59 732 viestiä aiheessa

5 tuntia sitten, Jaakko Männistö kirjoitti:

Tragediasta on kulunut 80 vuotta.

Pitäisi varmaan matikkaa petrata, etsin vuoden 1944 tapauksia.

Rod

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näyttää kuin seinän laattoihin olisi laitettu yksi uusi silikonisaumaus. Ja sekin on epäonnistunut. Joku sauna PK-seudulla?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
2 hours ago, Jarmo Kohtanen said:

Tyhjästä kun lähdetään liikkeelle niin veikataan vaikka että joku nuorisotalo PK-seudulla?

PK-seudulla ollaan ja kyllä täällä nurkka nuorisollekin näyttää olevan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
9 hours ago, Jarmo Kohtanen said:

Olisko jossain Kannelmäen Kanneltalon syövereissä?

Kannelmäessä oltiin.

Ja nopein jatkaa.

pylon_1.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En osaa sanoa puiden tai rakenteiden iästä mitään, mutta perinnenäyttelykohde ei varsinaisesti ole kyseessä. Eikä olla Mikkeli-Savonlinna -seuduillakaan, Suomessa kuitenkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
2 tuntia sitten, Tumi Hämäläinen kirjoitti:

Tämän kohteen nimi on kyllä aika kaukaa haettu. Rakennelman katolla seisoo mies.

Otin tämän kuvan sattumallta Helsingistä ja katolla seisoo mies Onko sama paikkka? 

13.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt on pakko kertoa. ;) Jarmo Kohtanen ehdotti minulle eilen erästä erikoista filunkihommaa yksityispostissa  tästä ketjusta:). En vastannut ja en suostunut. Vielä.....:laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
9 minuuttia sitten, Tarmo Kallio kirjoitti:

Nyt on pakko kertoa. ;) Jarmo Kohtanen ehdotti minulle eilen erästä erikoista filunkihommaa yksityispostissa  tästä ketjusta:). En vastannut ja en suostunut. Vielä.....:laugh:

Ei se kyllä filunkia ollut milläänlailla vaan ihan ketjun hengenmukaista ja aiheeseenliittyvä idea.

Toivottavasti vielä paljastuu mistä oli kyse koska itse olen jäävi asian suhteen :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmmm...aika erikoista keskustelua.:hmm:

Mutta, minun kuvani ei ole Helsingistä, eikä ole muutenkaan vilunkipeliä. Katolla seisova mies ei ole elävä, vaan nukke.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse asia ei kyllä ollut milläänlailla erikoinen tai filunkia. Vähän kyllä yllätyin Tarmon avautumisen sävystä. Se oli asian suhteen yllättävä

sillä annoin vain vinkin kohteesta jonka voisi kuvata ja laittaa tähän ketjuun kysymykseksi. Muusta ei ollut kyse.

Tumin kuva taas on jostain saluunasta tai muuten vanhaan tyyliin tehdysta ravintolasta tai vastaavasta paikasta?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
25 minuuttia sitten, Jarmo Kohtanen kirjoitti:

Tumin kuva taas on jostain saluunasta tai muuten vanhaan tyyliin tehdysta ravintolasta tai vastaavasta paikasta?

Jarmo on jäljillä.

21 minuuttia sitten, Juha H Huttunen kirjoitti:

Himos?

Ei olla Himoksella.

Katolla seisovalla miehellä on tyylikäs lakki päässään. Häntä ei oikein voi kuvana laittaa, mutta mustat vaatteet on päällänsä.

hirsi_2.JPG

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja laitan vielä Jarmolle. Mistään en ole suuttunut. Kiitos kuvausvinkistä. Käyn siellä kuvaamassa varmasti jatkossa jossain vaiheessa :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ajattelin alusta asti että tuossa on jotain tuttua: Caribia Turussa.

Edit:

IMG_1695-pieni.jpg

Muokattu: , käyttäjä: Tero Tuominen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joskus parikymmentä vuotta sitten Caribiassa on tullut käydyksi. Uima-alueen pylväistä on näköjään jossain vaiheessa karsittu lehdet pois.

Seuraavaksi tämä.

savitiilet_2.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään