59 724 viestiä aiheessa

Tiesin että toi hissiasema ei oo Leogangissa. Jotain piti kuitenkin yrittää. Pakistanissa en ole käynyt, joten en voinutkaan sitä tunnistaa. Kyllä muuten Leogangiinkin pääsee pakettimatkalla ja saa suomenkielisen opastuksen, kohteen nimi  vain on Saalbach, jonka hiihtoalueeseen Leo kuuluu.

Onnea voittajalle. Otan kunniaksesi ensi viikolla Kaiserin Hinterhagalmissa.  :thmbup:

AW

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

no perskules, tuli sittenki liian helppo... :P

ei ku uutta kehiin vaan...

Puiset vuoristoradat...  :thmbup:

Missä maassa tämä on otettu ja mikä on paikka?

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No mennään enempi kotimaisen arkkitehtuurin pariin vaihtelun vuoksi. Kaupunkia haetaan.

-A-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suomessa ei ainakaan onnistu ikkunoiden vaihto alumiini-ikkunoiksi Jugend -taloissa. Joten- veikkaan: Riga!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

jaa mutta, onko arkkitehtuuri = rakennus vai arkkitehtuuri = talon suunnittelija. silloinhan talo voi olla missä hyvänsä...

otetaan kakkosvaihtoehtona sitten tukholma

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sanotaan nyt vaikka Esan olleen jo ensimmäisessä arvauksessaan jäljillä, mutta meni kuitenkin metsään. Liittyy kuitenkin samaiseen loruun Suomen rannikkokaupungeista  8)

-A-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei osu Vilna oikein noihin lorun kaupunkeihin ;) Laitetaan toinen vihje. Eikös ookin ku vietkonkin viitakoista...!

-A_

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei osu Vilna oikein noihin lorun kaupunkeihin ;) Laitetaan toinen vihje. Eikös ookin ku vietkonkin viitakoista...!

-A_

Nko to Narvajoki ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

no mä sanoinki että mä oon ihan pihalla... :D mikä loru??? ehkä tää vielä aukeaa jossain kohtaa, mutta tällä säteilee nyt eu:n mukasesti energiansäästölampulla...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään