59 721 viestiä aiheessa

Astronomiaa...

Church of Saint-Sulpice

Juu, ja tuo viiva tuli tunnetuksi kirjassa Da Vinci -koodi, jos joku on sellaisesta joskus kuullut... :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, ja tuo viiva tuli tunnetuksi kirjassa Da Vinci -koodi, jos joku on sellaisesta joskus kuullut... :)

Vesalle kuuluu,olin Hollannissa.... :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kun kaikki pitävät lumesta niin tässä seuraava pähkinä. Vinkkinä että yli kolmessa tonnissa mennään..

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mä voisin heittää Romania?

meinaan jostain syystä ku tuota tekstiä googlas, kaikki googlen mainokset veti Romaniaan :D

Hanna fuskaa :laugh:

Kerro mitä tekstiä,utelias vain.... 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

pakko se on teidän seurassa jotain kikkoja keksiä, eihän tässä oo mitään jakoa muuten  ;D

sitäpaitsi, mun piiloblondius iskee jälleen, mä olin vielä tuota edellistä kuvaa selvittelemässä... *poistuu nolona virkistämään aivojaan unen voimalla*

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

pakko se on teidän seurassa jotain kikkoja keksiä, eihän tässä oo mitään jakoa muuten  ;D

sitäpaitsi, mun piiloblondius iskee jälleen, mä olin vielä tuota edellistä kuvaa selvittelemässä... *poistuu nolona virkistämään aivojaan unen voimalla*

Piiloblondiuteen en usko.

Lepo hyväksi aina. :)

Tuli silmät kipeeks kun etsin tekstiä tosta röykkiösta. :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Otetaan sitten tällainen helpohko tähän maanantain ratoksi:

[ attachment removed / expired ]

---------------------

Edit: Onkos herrat (ja rouvat) hiihtämässä, kun ei ole edes arvattu. Ei tää nyt niin vaikea ole?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Edit: Onkos herrat (ja rouvat) hiihtämässä, kun ei ole edes arvattu. Ei tää nyt niin vaikea ole?

Ikinä en ole hiihtänyt  :P

Voisko olla Italiasta, jostain Milanon nurkilta?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ikinä en ole hiihtänyt  :P

Voisko olla Italiasta, jostain Milanon nurkilta?

Sanotaan, että lämpenee eli ollaan ilmastollisesti samalla vyöhykkeellä :) Varsinainen kaupunki jää tässä kuvassa kuvaajan selän taakse.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koitetaas uudestaan, Barcelonan tienoota.

Castell de Montjuïc, Barcelonassa todellakin ollaan. Tuonne linnoituksessa olevaan sotamuseoon pääsee kaupungista kätevästi pienenpienellä gondolilla.

Mäkelän Arilla oli oikeastaan vuoro, jonka omin eilen. Mutta jos Arilla ei ole heittää tähän pikaisesti mitään, niin Jere voisi heittää jotain pientä pähkinää väliin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään