59 701 viestiä aiheessa

Taisi mennä Aarnilla oikein. Pari kertaa olen tuolla käynyt ja kuukauden päästä menossa uudestaan mutta jotenkin en osannut kaupunkia tunnistaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taisi mennä Aarnilla oikein. Pari kertaa olen tuolla käynyt ja kuukauden päästä menossa uudestaan mutta jotenkin en osannut kaupunkia tunnistaa.

Tunnistin itse kaupungin taustalla näkyvästä isosta, vaaleasta rakennuksesta. Näin sen Niagaran putouksilta kanadan puolelta, kun siellä kävin viime toukokuussa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tunnistin itse kaupungin taustalla näkyvästä isosta, vaaleasta rakennuksesta. Näin sen Niagaran putouksilta kanadan puolelta, kun siellä kävin viime toukokuussa.

Joku muu rakennus kyseessä. Buffalon rakennukset eivät näy Niagaralle, mikäli ei katsele Skylon Towerista kiikareilla ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeillaan tälläisellä, mistä kaupungista:

[ attachment removed / expired ]

Toi laatikko vasemmalla on vanha pankki missä nykyään on aivan loistava ravintola/baari/kahvila.

Voin jo kuvitella itseni sinne taas kerran kuukauden päästä nauttimaan pari tuoppia "Roomalaista" ja "Hapanlihaa" kyytipojaksi  :P

Rohkeita arvauksia, vinkkejä sitä mukaa. Ei ole välttämättä helppo vaikka mistä sitä ikinä tietää

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeillaan tälläisellä, mistä kaupungista:

Rohkeita arvauksia, vinkkejä sitä mukaa. Ei ole välttämättä helppo vaikka mistä sitä ikinä tietää

Unkariko

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jätän protestin edellisen sivun kuva-arvoitukseen. Oma arvaukseni oli "Pohojois-Ameriikasta, Kanadastako?". Kuva oli Pohjois-Amerikasta, eikä Tatu ottanut vastauksestani lukuun kuin lopun - väärän maa-arvauksen, mikä sitten johdatti ajatukseni pois koko mantereelta.  :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jätän protestin edellisen sivun kuva-arvoitukseen. Oma arvaukseni oli "Pohojois-Ameriikasta, Kanadastako?". Kuva oli Pohjois-Amerikasta, eikä Tatu ottanut vastauksestani lukuun kuin lopun - väärän maa-arvauksen, mikä sitten johdatti ajatukseni pois koko mantereelta.  :(

Ehdotan lohdutus/hyvityspalkinnoksi omakustanteista ostosta lähimarketista ;)

(Hmmm, tästähän sain hyvän idiksen: jos vastaa "maapallolta" ei VOI mennä pieleen ;D )

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pahoittelen asiaa :( Protesti on parhaillaan juryn käsittelyssä. Jännitetään mitä päättävät.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään