59 701 viestiä aiheessa

Terve!

Ei tuosta kuvasta paljoa näe mutta jos ei Mänttä käy niin voitaisiin veikata että UTISSA tuo seisoo.

ABC Utti   :thmbup:

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taitaa olla jo Tapiolla aika täynnä, joten laitan uuden kuvan. Millä lentoasemalla on nykyään hieman kurja odotella? Pahoittelut laadusta, kuva ei ole minun ottamani vaan olen saanut sen tuttavalta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kypros, Nikosia?

Jep. Nykyään Green Zonella oleva lentokenttä (suljettiin 1974). Olisi ihan hienoa päästä käymään, mutta tuskin ihan hetkeen mahdollisuutta aukenee.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve! Nyt saa joku joka on nopeampi kuin salama tilaisuuden panna jotakin tyrkylle. On nääs niin etten itse osaa ja kun

kerran yritin kehui kone että"turha yrittää kuvasi on liian iso"

Siis luulisin ettei halukkaista ole pulaa.

Tapsa sieltä göötanmaalta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve! Nyt saa joku joka on nopeampi kuin salama tilaisuuden panna jotakin tyrkylle. On nääs niin etten itse osaa ja kun

kerran yritin kehui kone että"turha yrittää kuvasi on liian iso"

Siis luulisin ettei halukkaista ole pulaa.

Tapsa sieltä göötanmaalta.

Moi,

Laitoin jo tuon Nikosian lentoasemakuvan puolestasi. Kuvaa voit pienentää esim. Picasalla. Foorumilla on siis käytössä 200kt kuvakokorajoitus. Terveisin Jere sieltä Länsi-Göötanmaalta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jahas..jos nyt oikein olen ketjun ymmätänyt olen ikäänkuin velvoitettu (tai oikeutettu) laittamaan seuraavan arvoituksen.

Eli mun ketjun "ekakerta" ois tällänen suttu...ja koska kuvassa ilmailuun viittaavaa pistetään sekkari päälle ensimmäistä oikeaa vastausta odottamaan... ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään