59 696 viestiä aiheessa

Enkö saanutkaan vuoroa oikeella vastauksella.. :o

Eihän tässä kavalassa mualimassa fiksut pärjää .. Röyhkeet syö hittaat , vaimitensemeni  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Enkö saanutkaan vuoroa oikeella vastauksella.. :o

Eiku mä olin "velkaa" jo edellisillä, lukuisilla oikeilla vastauksillani, joiden suomia vuoroja en vaan ollut käyttänyt, heh :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikko, olen hyvin pahoillani, tein pahan kirjoitusvirheen tuossa  :-[, mutta seuraavan minun vuoron saat sinä. sovitaan näin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saattaapi olla aika vaikea, kun ei ole kuvassa maisemaa nimeksikään. No joo. Vähän mentiin Robinin veikkauksessa väärään suuntaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos! Annan näin ollen vuoron mikko lierille (katsokaa edellisen kuva-arvoituksen virheeni vuoron annoissa) yhdellä ehdolla: Mikolla on 24 tuntia aikaa laittaa oma arvoitus-kuvansa. Jos kuvaa ei tule 24h sisällä minä otan ansaittuni vuoroni ja laitan kuvan itse.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Rakari, Latvia?

Jep. Rakari Campingin mainos on tuo tuoli. Pitää varmaan seuraavan kerran laittaa joku vaikeemmin arvattava. Pakko kysyä, että ootko käyny seudulla vai miten pääsit jäljille?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep. Rakari Campingin mainos on tuo tuoli. Pitää varmaan seuraavan kerran laittaa joku vaikeemmin arvattava. Pakko kysyä, että ootko käyny seudulla vai miten pääsit jäljille?

Tuo tuoli on ollut joskus jossain lehdessä. Paikalla en ole käynyt mutta kuukkeli selvitti loput ;)

Laitetaas sitten tälläinen. Paikan tarkkaa nimeä ei tarvitse kertoa kunhan tietää

10 kilsan tarkkuudella missä tälläinen asutus on? ;)

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvin päätelty että espanjalaisissa maisemissa ollaan. Ja vieläpä Espanjan saarella mutta millä ja millä suuntaa?

Las Palmas, Gran Canaria?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On kyllä ainakin kuvan perusteella aika uskomaton maisema; tuonne jos joutuisi, uskoisi päätyneensä johonkin tietokoneanimaatioon!  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään