59 623 viestiä aiheessa

Herätellääs henkiin ketjua taas! Jos on vaikeahko,niin vihjeitä luvassa! Ei voi ainakaan guuglata?

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Missäpä sijaitsee tämä ilmailuaiheinen muistomerkki ja minkä tapahtuman muistoksi se on pystytetty?

-Esa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Googlen kuvahaku!

Ja minä kun olin katsovinani, että Googlen kuvatunnistus ei tuota löytäisi  :-[. No, sehän se kuitenkin on, eli Korean Air Linesin lennon 007 muistolle pystytetty muistomerkki Hokkaidon saarella, Japanin pohjoisimmassa kohdassa.

-Esa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vuoro nopeimmalle.

Googlea ei niin vaan huijata! Googletin sanalla "monuments" ja perään armoton kuvien rullaus alas kunnes osui silmään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Otetaan vuoro nopeimpana, vaikka olisin tietysti halunnut sen tietämällä jonkun mystisen sijainnin.

Missä mennäään?

LND

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi

Ei Borneo. Raimon kuvan juna ei mun mielestä ole tuo. Luulen, ettei tuon junan tehot välttämättä riitä arvoituksen maisemiin.

LND

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tänään tulee vastaukset täältä nopeesti, kun flunssaiset lapset tuijottavat "parasta kasvattajaa" herkeämättä, ja isukilla on tylsää ::)

Mutta - kuva ei ole Jaakon esittämältä taipaleelta.

LND

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvä Ilkka! Oikein.

Kuvan olen ottanut vuonna 2005 Australian turneelta. Kun googlailin, niin samasta mutkasta on yllättävän paljon tavaraa - avainsana on se "Kuranda", joka ei mun kuvasta käy ilmi. Vain paikanpäällä käynyt voi tietää.

Niin kovasti suunnittelin, että olisin laittanu kuvan Amazonakselta jostain sademetsän syöveristä. Varmaan sekin olis tiedetty täällä alta vuorokauden  ;D

Vuoro Ilkalle. Tämä on mahtava ketju!

LND

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään