59 623 viestiä aiheessa

Tämä on jossain lähetystössä kaukoidässä. Olen nähnyt tuon vitriinin jossain kuvassa, ja muistaakseni siinä on muitakin pienempiä koneita. En nyt vain saa päähäni mikä paikka. Ettei vain olisi ollut joskus kuva täälläkin?  :-\

Edit: ai tuolla olikin jo ettei ole lähetystöstä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Port Moresby. Papua Ginea.

No ehkä se suomalaisuus ei ollut niin hyvä vihje. Sanottaisko, että Air Force 1 ei luultavimmin ole käynyt tällä kentällä mutta melko lähellä olevalla toisella ehkä, jos on täällä käynyt. Karseeta zbeculointia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olenko ihan väärässä jos väitän, että tuo kuva voisi periaatteessa olla ihan mistäpäin maailmaa tahansa? Herra Kangastalo voisi nyt lopettaa tämän jahkaamisen ja paljastaa kohteen - tai antaa edes kunnollisen vihjeen, jotta homma saataisiin taas jatkumaan. Toki jokainen voi ottaa kuvan jostain mitättömästä detaljista, lätkäistä sen ketjuun ja odottaa, kuinka vääriä arvauksia tulvii sivukaupalla. Tämä ei kuitenkaan liene ketjun alkuperäinen tarkoitus?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo samaa mieltä. Kuva ei oikein ole onnistunut tähän ketjuun. Joko kerron mistä se on vai vieläkö joku haluaa arvata?

Niin tai pistä vielä (monta) helpompaa vinkkiä äkkiä, niin joku (tietää)/arvaa ja saadaan kunniallinen ketjun jatkaja ;).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joosiis olisi _HÄPEÄLLISTÄ_ jos kohde kerrottaisiin, parempaa vinkkiä vaan, vaikka googleen hakusanavinkkejä, kyllä joku sen arvaa. Se on enemmän tän ketjun hengen mukaista kuin nöösipoikien luovutuspyynnöt!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hainan

Nyt lähenee. Itse paika ei ole kummoinen, mutta sinne on runsaasti kaupallista lentoliikennettä, myös laajarunkokoneilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joskus se sokeekin kana löytää jyvän ;). Pannaas helppo väliin. Mikä ja missä?

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

sopis olemaan... mä katsoin kuvaa, sanoin ääneen että tän mä oon nähny jossain ja jos se on tuo, nii sitten tosiaan olen sen nähnyt jossain. Oripään kentän vieressä, tai siinä tiellä kentän risteyksen vieressä.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään