59 623 viestiä aiheessa

Niin olihan siellä Terolla jo oikein tuolla aiemminkin!

Hupsista! Tuo jäi vastausten tulvassa ihan huomaamatta.  :-[ No, oikealle henkilölle vuoro meni joka tapauksessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuvassahan on kone Malagan finaalissa.

Joonas on käynyt samoilla kukkuloilla.

Heikki

Näytti täsmälleen siltä, miltä heinäkuussa näytti 737:n ikkunasta.  :) Vuoro kiertoon, ei ole sopivia kuvia (lue: kaikki liian helppoja)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Napataan vuoro ja kysytään missä kaupungissa tämä sauna sijaitsee.

Täytyy näin Saimaan rannalla asuvana todeta, jotta on kyllä aika hirveän näköinen liiteri. Siis, minun mielestäni.  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täytyy näin Saimaan rannalla asuvana todeta, jotta on kyllä aika hirveän näköinen liiteri. Siis, minun mielestäni.  ???

Olen samaa mieltä Tumi. Yritetään nyt kuitenkin ymmärtää näitä piäkaupungin ihmeitä. Tuo ei valitettavasti ole edes sieltä hirveimmästä päästä :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt ollaan kauempana. Varjoista huomaa, että ihan pohjoisessa tai etelässä ei olla, joten veikkaisin jostain päiväntasaajalta?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä tuo keskikesän varjoksi passaa pohjolassakin? Veikkaan eteläinen suomi,monumentin korkeus n.4 m. Saattaa liittyä vapaussotaan ?Voi olla myös Virossa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt ollaan kauempana. Varjoista huomaa, että ihan pohjoisessa tai etelässä ei olla, joten veikkaisin jostain päiväntasaajalta?

Menee melkoisesti metsään

Kasvillisuus vihjaisi Välimeren alueelle?

Nope

Kyllä tuo keskikesän varjoksi passaa pohjolassakin? Veikkaan eteläinen suomi,monumentin korkeus n.4 m. Saattaa liittyä vapaussotaan ?Voi olla myös Virossa.

Nyt ollaan jo oikeilla leveysasteilla

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään