59 623 viestiä aiheessa

Ja tarkemmin fjellheis. Ja mun koti näkyy siellä kuvan yläreunassa.  ;D

Markus,ovathan nämä likimain samaa kylää,eli huutomatkan päässä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Osavaltioita riittää. Tämä on ollut tänään eräissä uutisotsikoissa.

Heikki

Niin,48 kpl enää tarjolla,jotta päästään eteenpäin,veikataan Iowaa! ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitokset ansiottomasta arvonnoususta Terolle ja siirrytään täälläkin hetkeksi tuonne mystilliseen rahamailmaan! Kadun nimeä ei tarvitse tietää ;)

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täsmälleen,vähän yritin vedättää, tämä kun ei ole ainoa Scottsdale,mutta nopeasti löysit! Vuoro sulle.

Edelleenkään ei sitä seuraavaa kuvaa ole, joten jos Mikko tai joku muu joka kerkeää laittaa seuraavan  :) Ensi kerralla lupaan itse laittaa kuvan!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joonas alkoi etsimään pankkia oikeasta osavaltiosta, mä tutkin ensin Floridan toimipisteet :)

Pannaas tämmöinen. Annan lisävihjeitä huomenna illalla, jos joku ei ole käynyt paikan päällä tai arvaa oikeita Googlen hakusanoja :)

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joonas alkoi etsimään pankkia oikeasta osavaltiosta, mä tutkin ensin Floridan toimipisteet :)

Etsiä ja etsiä, työnsin Googlen kuvahakuun Amtrust bank ja ekalta sivulta löyty tuo  :)

E: Oisko tuo sun kuvas Epernaysta, Ranskasta?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Etsiä ja etsiä, työnsin Googlen kuvahakuun Amtrust bank ja ekalta sivulta löyty tuo  :)

E: Oisko tuo sun kuvas Epernaysta, Ranskasta?

Eipä olla Epernayssä.

Mä laitoin FLorida perään ku oli palmuja :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pannaas tämmöinen. Annan lisävihjeitä huomenna illalla, jos joku ei ole käynyt paikan päällä tai arvaa oikeita Googlen hakusanoja :)

Epernay, ranska? :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tapani mukaan kuvan nimellä ei ole tosiaan mitään tekemistä itse kuvan kanssa, joten ne moet chandon googlaukset voi jättää sikseen :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tapani mukaan kuvan nimellä ei ole tosiaan mitään tekemistä itse kuvan kanssa, joten ne moet chandon googlaukset voi jättää sikseen :D

Ilkeää, ilkeää :)

Mutta sinänsä hemmetin hyvin onnistunut kuvannimeäminen, että tuolla löytyi ihan uskottavanoloisia hittejä monesta paikasta.

Tuskin osuu oikeaan, mutta ensimmäinen fiilis kun kuvan näin, oli 'Robben Island' - sanotaan nyt se kun ei muutakaan tule mieleen.

--

Lauri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään