59 623 viestiä aiheessa

Kyseessä on siis koulu...

Jari on jäljillä. Itse asiassa rakennuksessa toimii kolmekin koulua, joista yksi on etä-versio. Lisävinkkinä: kuvaushetki liittyy ilmailuun. Ja koulun kuva luonnollisesti löytyy netistä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jari on jäljillä. Itse asiassa rakennuksessa toimii kolmekin koulua, joista yksi on etä-versio. Lisävinkkinä: kuvaushetki liittyy ilmailuun. Ja koulun kuva luonnollisesti löytyy netistä.

Sotungin Koulu / Lukio joka myös etä- versiona Hakunilan kupeessa Vantaalla, liittynee Helikopteripataljoonan harjoitukseen v- 2011...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sotungin Koulu / Lukio joka myös etä- versiona Hakunilan kupeessa Vantaalla, liittynee Helikopteripataljoonan harjoitukseen v- 2011...

Sepä se, kahdeksan NH90-kopteria kävi aamutuimaan tuon koulun naapurissa hakemassa joukkoja Kauhavalle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nopein saa taas jatkaa, ei juuri nyt allekirjoittaneella ole kuvaa kysyttäväksi.

Kiitos.

Mä luulen, että tämä on helppo.

Mistä tämä kone löytyy? Pelkkä maa ei riitä ja Koskisen Harrilta on vastaaminen evätty  ;D.

width=800 height=533_big.jpg?hash=18704 [/img]

tomppa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sotungin Koulu / Lukio

No voi kerpele, olen töiden takia käynyt tuolla useasti... olishan se nyt pitänyt... jne... :-[ Hyvä Niko :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

:) mahtaako olla liian helppo...missä päin ollaan liikkeellä; mikä maa ja mikä kenttä....

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi

Ööö… Ratkaistasko tuo edellinen ensin…  ;) Elikkä tämä idea on, että oikein tiennyt tai arvannut saa laittaa seuraavan kuvan. Tai sitten nopein, jos edellinen voittaja näin ilmoittaa.

On Suomesta - Pori - Imatra -linjan eteläpuolella.

LND

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi

Ööö… Ratkaistasko tuo edellinen ensin…  ;) Elikkä tämä idea on, että oikein tiennyt tai arvannut saa laittaa seuraavan kuvan. Tai sitten nopein, jos edellinen voittaja näin ilmoittaa.

On Suomesta - Pori - Imatra -linjan eteläpuolella.

LND

:-[ sorry, niin tietysti, muutenhan homma menee tosiaan aika sekaiseksi....eipä tullut hokattua tota ideaa...tsorit vielä kertalleen...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi taas

Oli ehkä liian arvattavat vinkit nuo SM-liiga ja lentokentän puuttumattomuus. Hämeenlinna kyseessä. Ohessa vielä sama kartalta.

Vuoro Vesalle.

LND

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään