59 696 viestiä aiheessa

Savonlinja Oy:n vanhat tallit, ja tietysti Mikkelissä? Puistokadulla?

Juhani on - jälleen kerran näissä minun kuvissa - hajulla. Ihan tarkalleen tuo rakennus, eli Savonlinja Oy:n entinen pääkonttori 50- ja 60- luvuilta, sijaitsee virallisesti oikeasti osoitteessa Pankalamminkatu 5, mutta siinä se Puistokatukin eteläpuolella kulkee.

Tässä vielä vähän tuoreempaa näkymää.

savonlinjan_paakonttori.jpg.eeaecb723c3138a7e9813fd1ce0922c4.jpg

Juhani jatkaa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ajelin eilen Malagan provinssissa Mijasin kylästä muutama kilometri Coiniin päin ja tuollainen oli tien vasemmalla puolella. En mene vannomaan että olisi sama, mutta lukitsen kuitenkin vastauksen :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vesitornihan se. Olen täällä Espanjan maaseudulla ja mukana ei ole kuin Padi, joten luovutan vuoron nopeimmalle, jotta ketju pysyy liikkeessä  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tiedän paikan, mutta annan muillekin mahdollisuuden vastata, joten sanotaan vinkkinä, että sijaitsee Kiinassa ja saarella.

Eiköhän sitten kannata vaihtaa... tuo kun ei kovasti taida innostaa.

Jatkakaa.

S

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos ei enää innosta arvailla, niin uutta kuvaa vaan kehiin. Joku tosin olisi ehkä halunnut tietää tarkemmin, missä tuo sijaitsee.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, kyllä minua olisi kiinnostanut tuo paikka kun aluksi ajattelin Kreikkaa tarjota.

Eikä täällä ole ollut tapana lopettaa arvuuttelua kesken, ellei kuvan laittaja ole häipynyt Turtsanstaniin yli vuorokaudeksi...  ;)

Niin, ja yleensä kuvan laittaja antaa ne vinkit sitten jos on tarpeellista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään