59 601 viestiä aiheessa

3 minuuttia sitten, P. Juhani Hämäläinen kirjoitti:

Hermannin viinitorni lie.

Edit: kysyttiin myös missä, Ilomantsissa.

Sehän se on.

Ei mikään kaunokainen ulkoapäin, mutta sisätilat sekä paikalliset viinit kestää vertailun.

P. Juhani jatkaa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei kuvia nyt tarjolla, joten laittakoon se kuuluisa nopein nyt kuvan, jotta ketju ei hyydy.

OT: Tuon entisen vesitornin vesisäiliö ei kuitenkaan ymmärtääkseni ole nykyisin viiniä täynnä nimestään huolimatta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä olla Euroopassa, mutta Aasiassa. Lentoasema on toimiva. Kuvan koneista kumpikaan ei taida enää olla aktiivisia.

Jos katsetta käänsi vasemmalle, niin näytti tältä.

5dd176d6bb0dd_Arvaa_kentt_1.jpg.299f12d68d42695a215eca0b5069af19.jpg

Muokattu: , käyttäjä: Pauli Hankonen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaikka muualla Kazakstanissa olenkin käynyt, niin Astanaan en ole päätynyt matkoillani.

Avataan kuvaa lisää. Lensin tällä kotimaanlennon.

5dd1a2a7111db_Arvaa_kentt_2.jpg.1ab9f1d167af8f8bf612d38e1f99c9c7.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Piti shopata tuosta vielä yhtiön logo pois, mutta tässä koko kuva. Sehän se haettu lentoasema on Teron ehdottama Mehrabad International Airport Tehranissa. Elettiin vuotta 2008 ja olin lähdössä Boeing 707 kyydillä Kishin saarelle. Kyytipelinä toimi Saha Airlinesin Boeing 707-3J9C EP-SHK. Tämä jäi minun ainoaksi 707 kokemukseksi. Vuoro Terolle!

Iran_08-029_1200.jpg.cecc5cc75179d0ead36a3433dc44e92a.jpg

Muokattu: , käyttäjä: Pauli Hankonen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Henkiökohtaisesti olen sitä mieltä, että jos kuvia on photoshopattu, niin siitä pitäisi ilmoittaa ja kertoa miten. Itse en ole sitä tehnyt vaan rajannut.

Rod

Muokattu: , käyttäjä: Jorma Kosonen
1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Iran lukittui aika nopeasti mutta lentokentän suhteen piti mennä vielä kysymysmerkillä.

Jatketaan edellisen kysymykseni tavoin teräväkärkisillä taideteoksilla (?).

pyramiden_2.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
5 minutes ago, Jorma Kosonen said:

Henkiökohtaisesti olen sitä mieltä, että jos kuvia on photoshopattu, niin siitä pitäisi ilmoittaa ja kertoa miten. Itse en ole sitä tehnyt vaan rajannut.

Rod

Ihan hyvä mielipide. Täytyy parantaa tavat ja kertoa asiasta seuraavan kerran kun joutuu shoppaamaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
10 minutes ago, Jorma Kosonen said:

Henkiökohtaisesti olen sitä mieltä, että jos kuvia on photoshopattu, niin siitä pitäisi ilmoittaa ja kertoa miten.

Itse kerron jos joku logo tai nimikyltti on photoshopattu pois. Paulin kuvassa sivuvakaajan logon poisto oli mielestäni ilman ilmoitustakin nähtävissä, runkotekstin katoaminen sen sijaan ei ole heti havaittavissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
11 minutes ago, Tero Tuominen said:

Itse kerron jos joku logo tai nimikyltti on photoshopattu pois. Paulin kuvassa sivuvakaajan logon poisto oli mielestäni ilman ilmoitustakin nähtävissä, runkotekstin katoaminen sen sijaan ei ole heti havaittavissa.

Runkoteksti olikin hoidettu rajaamalla ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
8 minutes ago, Pauli Hankonen said:

Runkoteksti olikin hoidettu rajaamalla ;)

Nyt kun vertaa kuvia vierekkäin niin totta :thmbup:

Hankala mutta hyvä kysymys!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Topin haarukointi ei tällä kertaa osunut.

Ei tosiaan olla hautausmaalla. Kyseessä voisi sanoa olevan puistomainen piha. Lähistöllä on ihan virallinen taideteos.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään