59 479 viestiä aiheessa

Tero löysi oikean paikan. Tuo uusi terminaali Katowicessa on pirun paljon mukavampi kuin vanha puoli. Myös lounge on parantunut jonkin verran. Ihan hyvä, että laajennus tehtiin, sillä Katowicesta lähtee melko paljon LOT:n ja Lufthansan lisäksi erityisesti Ryanairin ja Wizz Airin lentoja päivittäin.

Ja Tero jatkaa....

Muokattu: , käyttäjä: Harri Mattila

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Salomaan "entinen" toimitalo Tikkurilassa Kielotiellä. "Entinen" siksi että yritys kaatui tai kaadettiin konkkaan, miten sen kukin tulkitsikin. Sittemin MariGroupin konttorina. Onkohan nyt tyhjillään? Taitaa säilyä myös pitkäle tulevaisuuteen, jonkilainen suojelusuunitelma menossa....? Oliko oikein, siis paikka?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
23 minutes ago, Jarmo Jokiniemi said:

Salomaan "entinen" toimitalo Tikkurilassa Kielotiellä. "Entinen" siksi että yritys kaatui tai kaadettiin konkkaan, miten sen kukin tulkitsikin. Sittemin MariGroupin konttorina. Onkohan nyt tyhjillään? Taitaa säilyä myös pitkäle tulevaisuuteen, jonkilainen suojelusuunitelma menossa....? Oliko oikein, siis paikka?

Sehän se, Autotalo Salomaan komea konttori 90-luvun alussa taisi tulla kalliiksi ja osaltaan viedä yritystä konkurssiin. Arkkitehti Kalevi Ruokosuo on suunnitellut myös Helsinki-Vantaan T1-terminaalin eli entisen kotimaan terminaalin. Tästä olisi saanut ilmailuvinkin. Talon sijainti on kuitenkin niin keskeinen ja näkyvä Tikkurilassa että arvelinkin nopeaksi. Ja tosiaan jonkinlainen suojeluluokituskin tuolla jo taitaa olla.

Jarmo jatkaa.

seinaa_1.JPG

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
8 tuntia sitten, Juha H Huttunen kirjoitti:

Soukanlahdentie 15

Espoo

Soukan venekerhokin tuli kuvattua siirtolennolla Hankoon Lima Kilolla reilut kolmetoista vuotta sitten.

Vuoro Juhalle.

Rodney

IMG_0997.thumb.JPG.c40372e096115d4d4b0c4b3e1b129bd5.JPG

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä laajempi kuva.Tuli käytyä sisällä, noin 30 m pitkä paikoin ahdas luola.

7B72D415-4A3D-43BF-8CB4-38F2FF9428DA.png

Muokattu: , käyttäjä: Juha H Huttunen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
3 hours ago, Juha H Huttunen said:

...jos mahdollista ilmailua kuvaan.

Itse olen usein pyytänyt ilmailuun ei liittyvää kuvaa, siksi oli omasta "kysymättömät"-kansiostakin oli hiukan hankala löytää toiveen mukainen. Toivottavasti kelpaa ;)

ilmarinen_2.jpg

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
5 minuuttia sitten, Tero Tuominen kirjoitti:

Itse olen usein pyytänyt ilmailuun ei liittyvää kuvaa, siksi oli omasta "kysymättömät"-kansiostakin oli hiukan hankala löytää toiveen mukainen. Toivottavasti kelpaa ;)

ilmarinen_2.jpg

Väittäisin että paikkana on Serlachius -museo....eli siis taidemuseo Göstassa. 

Muokattu: , käyttäjä: Orvo Välilä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään