59 703 viestiä aiheessa

Toronto?

Kyllä. Mistä ihmeestä tiesit???

Olin jo laittamassa lisäkuvaksi CSI Toronton kalustoa  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä. Mistä ihmeestä tiesit???

Olin jo laittamassa lisäkuvaksi CSI Toronton kalustoa  ;)

Freed firmasta tiesin. Skyscrapercityn foorumeilla tulee pyöriskeltyä ja sieltä on jo entuudestaan tuttu tuo rakennusfirma :thmbup:

Ojennan oman vuoroni toiselle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toisaalta, oliko sinun vuorosi laittaa kuva muutamaa viestiä aiemmin?

Ei ollut, mutta kun mitään ei kuulu, niin pidetään nyt ihmeessä tää threadi hengissä! Tulihan se Mikaeliltakin, että nopein laittakoon kuvan. Jere, tiedän kyllä prkl säännöt, mutta en jaksa katsoa päiväkausia sitä että threadissa ei tapahdu mitään. Onko tuohon omaan kuvaani liittyviä henkilöitä edes foorumilla vielä?  ::)

En tiedä muista, mutta kun itse tänne laitan kuva, niin katselen kyllä melkoisen useasti, onko joku pistänyt esim kyssäriä!

Ei tää homma toimi siten että joku sanoo "jep" ja sitten on viikko tms taukoa!  :'(

Edit: typo

-Kähmy

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ojennan oman vuoroni toiselle.

Joten, mikä saari.

[ attachment removed / expired ]

Allekirjoittanut tuolla seisoskelee noin 3,5 vuotta sitten.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Gibraltar, saari?  ???

Ei olla euroopassa.

Joo, nyt meni ohi tuo saarelle sijoittuva maininta itseltäni.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kähmy onko se sun kuva EFHK ilmailumuseolta kun pääsi "ajelemaan" simulaattorilla ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kähmy onko se sun kuva EFHK ilmailumuseolta kun pääsi "ajelemaan" simulaattorilla ?

Tarmo,

ei ole, tämä seuraava kuva liittyy siihen...

[ attachment removed / expired ]

-Kähmy

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ollut, mutta kun mitään ei kuulu, niin pidetään nyt ihmeessä tää threadi hengissä! Tulihan se Mikaeliltakin, että nopein laittakoon kuvan. Jere, tiedän kyllä prkl säännöt, mutta en jaksa katsoa päiväkausia sitä että threadissa ei tapahdu mitään. Onko tuohon omaan kuvaani liittyviä henkilöitä edes foorumilla vielä?  ::)

En tiedä muista, mutta kun itse tänne laitan kuva, niin katselen kyllä melkoisen useasti, onko joku pistänyt esim kyssäriä!

Ei tää homma toimi siten että joku sanoo "jep" ja sitten on viikko tms taukoa!  :'(

Edit: typo

-Kähmy

Olet ihan oikeassa, tulipahan itselleni vaan joku kiukunpuuska...pitäisikö sitä ottaa käyttöön joku "sääntö", että mikäli uutta kuvaa ei tule 2vrk:n sisään, nopein laittakoot kuvan niin ketju pysyy elossa ja kaikilla on mukavaa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olet ihan oikeassa, tulipahan itselleni vaan joku kiukunpuuska...pitäisikö sitä ottaa käyttöön joku "sääntö", että mikäli uutta kuvaa ei tule 2vrk:n sisään, nopein laittakoot kuvan niin ketju pysyy elossa ja kaikilla on mukavaa?

Jere, Asiaa! :)

-Kähmy

ps. Toi mun kuva ei ole mikään helppo, ei iske googlella, enemmänkin kokemuksella...jos joku sitä hakee, niin tapahtui pohjois-Suomessa.. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuusi tuntia edellisestä postaukseta minuutilleen, ehdotan minä. Onko vastaväitteitä?

topi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään