59 696 viestiä aiheessa

Topi saattaa olla oikeassa, onhan tuo sisäänkäynnin katos melko mieleenpainuva, muistuttaa Valkoisen talon pääsisäänkäyntiä, kaikenlaisia katoksia sitä saakin piirtää. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos ei ollut Amerikassa, niin arvelisin kysymyksessä olevan Eestin Otepään urheiluhotelli / -opisto.

En kai mä Amerikkaa poissulkenu...?  :P

Joo, vinkkinä siis, että Pohjois-Amerikan mantereella ollaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En kai mä Amerikkaa poissulkenu...?  :P

Joo, vinkkinä siis, että Pohjois-Amerikan mantereella ollaan.

Et sulkenutkaan  ;) sohaisin pikkaisen saadakseni varmistuksen asialle. Pohjoisista tätä kai on alettava hakemaan, rakennus saattaisi olla Vermontin seutuvilla?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lännemmäs pitää mennä... Annetaan vinkkinä, että rakennus on edelleen siinä käytössä, jota varten se 1800-luvulla rakennettiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lännemmäs pitää mennä... Annetaan vinkkinä, että rakennus on edelleen siinä käytössä, jota varten se 1800-luvulla rakennettiin.

Onkohan Yellowstonen kansallispuisto riittävän lännessä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No niin! Vuoro Topille.

Ps. Arvasitko Yellowstonen vai saitko vinkkiä jostain?  ;)

Annoit itse ratkaisevan vinkin, lännemmässä... ja 1800-luvulla rakennettu. Amerikaksi paikan tunnistin rakennuksen edeustalle juntatusta ruskeasta puupölkystä. Aika vaikeita ovat olleet viimeiset, laitan hieman helpomman tähän väliin. Eli minkä nimisen kukkulan päältä oheinen "pariisilaisnäkymä" on kuvattu?

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ai että helpompi... no jaa... olisko Kullankukkula?

Hyvä arvaus, mutta ei ole Kullankukkula, vaikka keskellä olevan punatiilisen rakennuksen nimi onkin osittain mineraaleihin viittaava.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään