59 662 viestiä aiheessa

Aluskin on oikein. Tuolla kohdelistassa pysähdyspaikan yhteydessä ei kyllä ole kuvaa varsinaisesta kaupungista, vaan ainoastaan kivoja markkinointikuvia.

Muokattu: , käyttäjä: Pauli Hankonen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

1 hour ago, Pekka Suuronen said:

Sait idean minulta! Finder's fee, please.

Itse asiassa sain kuvan paikkaan idean myös sinulta. Jos Topi ei olisi arvannut maata oikein, niin seuraava vihje olisi ollut "Pekka FFVKAP202019022122" :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
52 minutes ago, Topi Falkenberg said:

Vassokuu Pekka :laugh:. Port Vila?

Topi löysi paikan. Olin Port Vilassa hakemassa uusia maita. Yritän julkaista reissuraparin täällä parin viikon sisällä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

GoExpo HupiCon 2019, Messukeskus, Helsinki?

Rod :cool:

Muokattu: , käyttäjä: Jorma Kosonen
Hupicon, +Messukeskus, Helsinki

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vesa ja Esko ovat jäljillä, Rodi on enemmän pihalla tällä kertaa. Rajasin otoksen tiukasti kuvauspaikan salaamiseksi. Eskolla on kovempi kiinnitys taannoiseen olinpaikkaani.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oliko palveluspaikkasi Pansiossa? Silloinhan kuva voisi olla vaikkapa Pohjoissalmesta tai ihan jopa ison veden luona Airistolla:D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
52 minuuttia sitten, Esko Kuhlman kirjoitti:

Oliko palveluspaikkasi Pansiossa? Silloinhan kuva voisi olla vaikkapa Pohjoissalmesta tai ihan jopa ison veden luona Airistolla:D

Laivasto ja kaupunki ovat oikein, olin tosin Suokissa kesän ja alkutalven -82. Kuva on otettu kauan tämän jälkeen, ja moni muukin lienee sen ohi joskus kieroksellaan kulkenut. Tykkiveneet olivat muistaakseni tällä seinällä, eiköhän paikka ratkea nyt ennen yövuoroa. 

E1EF190E-F629-4440-A76A-E4A4B68D4852.jpeg

Muokattu: , käyttäjä: Topi Falkenberg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
25 minuuttia sitten, Vesa Ravanti kirjoitti:

Turunmaan upseerimessin seinä näytti muistaakseni tuolta.

Epäilemättä 😄 näytti. 

Muokattu: , käyttäjä: Topi Falkenberg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kundit kiersivät haettua paikkaa, eli Karjalan messiä, kuin kissa kuumaa puuroa. Lavealla tuomaroinnilla olisi Eskon ensimmäisen jo voinut ehkä hyväksyä, mutta kun kysyin: missä olin, niin en voinut tyytyä vastauksekseen "merimuseon edustalla" 😄. Jäljillä kuitenkin oltiin koko ajan hyvällä menestyksellä, mutta Tero vei tällä kertaa potin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
2 minutes ago, Pauli Hankonen said:

Ollaanko kirkolla?

Jos tarkoitat onko taustalla näkyvä rakennus kirkko, vastaus on ei. Etukuormaaja ajaa tietä, jonka nimeen liittyy makeinen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään