59 680 viestiä aiheessa

1 minute ago, Juha Lampi said:

Ah, korkeuskäyriä!

Kohde on tosiaan kolmiuloitteinen ja itse asiassa myös kaksikerroksinen. Tässä edellisen kuva hulevesikaivo toisesta suunnasta.

piazza_10.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joku parkkitalon ylin kerros Helsingissä? Vastaava kerros on Turussa Skanssin parkkitalon katolla... Sinne ei saa ajaa jostain syystä autolla... Vaikka olisi valtavasti paikkoja.....:-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
2 minutes ago, Tarmo Kallio said:

Joku parkkitalon ylin kerros Helsingissä?:-[

Ei olla parkkitalossa vaikka autoja tässäkin pyörii. Ei olla Helsingissä. Ilmailukytkös löytyy ylempää. Kohde näkyy mainiosti Googlen ilmakuvissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Turun T2-sairaalan tienoilta?

Ylhäällä helikopteritasanne?

Höh. Kuva olikin pääkaupunkiseudulta. En lukenut kunnolla... Vielä minä teille kuvan näytän :laugh:

Muokattu: , käyttäjä: Tarmo Kallio

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
43 minutes ago, Tarmo Kallio said:

Vielä minä teille kuvan näytän :laugh:

Sitä odotellessa kerrottakoon että verotus liittyy kohteeseen suoraan, lentoasema hieman korkeammalla tasolla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
7 minutes ago, P. Juhani Hämäläinen said:

Tuo "taidelaatoitus" on Helsinki-Vantaalle menevän tien kiertoliittymän keskellä, siinä Äyrikujan ja Virkatien välissä.

Juhani ehti vastata jo ennen vinkkiä, Äyrikuja liittyy tähän liikenneympyrään suoraan ja Lentoasemantie kulkee rampissa sen yli. Rakennelma on osa Kehä III:n ja Lentoasemantien uudistettuja liikennejärjestelyjä. Ja vaikka suuren kiertoliittymän korkeuskäyrälaatoitus on näkyvällä paikalla, siellä tuskin käy ketään muita kuin kuvia Arvaa paikka -ketjuun hakevia ;)

Juhanin luvalla nopeimmalle vuoro.

https://goo.gl/maps/4kDwGC1aYSBHs3KM8

Muokattu: , käyttäjä: Tero Tuominen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä vaan Pokan kiitotie se siinä. Jostain olen kuullut, että se sai ölysorapäällysteen ikäänkuin vahingossa Kittilä - Inari maantietä päällystettäessä. Öljysoraa kului laskettua vähemmän, jolloin tähteeksi jääneellä mällillä saatiin sopivalla hollilla olleelle Pokan kentälle 800 m:n öljysorakiitotie.

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tällaiset uppo-oudot kiitoratakuvat eivät aukea muuta kuin niille, jotka lentävät pikkukoneilla erilaisille erämaa- ja pikkukentille. Siinä lienee syy.... Mutta se miksei ko henkilöiltä ole tullut arvauksia, vaikea sanoa. Laita joku vinkki..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Birmingham? Black Sabbath?

Edit...No juu ei näköjään...Eihän siellä ole vettä?

Muokattu: , käyttäjä: Timo Helenius

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään