59 626 viestiä aiheessa

Santa Ana Lighted Bell Buoy 4SA

Tämä vei jäljille...

Merellisen teeman parissa jatketaan. Vakituisen kansipaikan löytänyt lokki ei majaile kovin kaukana mereltä.

[ attachment removed / expired ]

Laiva purjehtii aika korkealla, joten lokkiemo pesueineen on turvassa. Tässä hieman laajempi rajaus lauantai-iltana pohdittavaksi.

Kyseessä on varsin tyypillinen työ kuvanveistäjän tuotannossa sekä aiheeltaan että tyyliltään. Patsaan tekijällä on kiinnostava suhde Haitiin ja Port-au-Princeen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tero ei ole online ja olen aika varma vastauksestani, eli taidanpa jatkaa..

Laitetaan taas helppo arvoitus, sunnuntaipäivän ratoksi:

Kaupungin nimi ei riitä, vaan vastaukseksi halutaan kuvanottopaikan nimi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vois olla että tuon tapainen arkkitehtuuri vie jonnekin Louisianan, Alabaman, Mississipin suunnille enempi. Oisko joku Louis Armstrongin kotitalo?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vois olla että tuon tapainen arkkitehtuuri vie jonnekin Louisianan, Alabaman, Mississipin suunnille enempi. Oisko joku Louis Armstrongin kotitalo?

Ei varmaankaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yllättävän paljon kertoo kuvissa oleva kasvillisuus harjaantuneelle arvoitusten ratkaisijalle, Ilkka on ollut Hong Kongissa, lepokodin nimeä en muista, mutta olen luultavasti kuitenkin oikealla pallonpuoliskolla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yllättävän paljon kertoo kuvissa oleva kasvillisuus harjaantuneelle arvoitusten ratkaisijalle, Ilkka on ollut Hong Kongissa, lepokodin nimeä en muista, mutta olen luultavasti kuitenkin oikealla pallonpuoliskolla.

'

Harjaannu lisää. Ei ole Hong Kong.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarkoitti varmaan että voisihan sitä jotain vinkkiä tarjota pelkän "ei oon" sijaan  8)

Elekääpäs hättäilkö.  Vihjeitä tulee myöhemmin, kyllä täällä muitakin on käynyt kuin minä, joten joku varmaan tietää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään