59 680 viestiä aiheessa

Tässä on nyt jotain hämärää (joka toisaalta ei yllätä) Löytyy taiteilija joka on tehnyt Helsinkiin samantapaisen nelikirjaimisen teoksen jonka nimi savolaisesti ajatellen viittaa Lappiin ja hän on tehnyt myös hivenen haetunlaisen teoksen jolla myös nelikirjaiminen musiikkiin viittaava nimi mutta tämä teos on kirkkaanteräksen värinen eikä musta. Se on myöskin ollut ennen jossain muualla mutta muutama vuosi sitten siirretty alle kilometrin verran aukiolle. Mää olen nyt kauhian hämmästyny :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
46 minutes ago, Jarmo Kohtanen said:

Mää olen nyt kauhian hämmästyny :P

Todellinen taiteentuntija luonnollisesti tarkastelee teosta kaikista suunnista :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
9 minutes ago, Simo Lallukka said:

Onkohan Foni, Kauniainen taiteilija Kimmo Schroderus. Helsingissä Kuru.

Sehän se. Kauniaisten kaupungintalon edustalta tähän keskusaukiolle pari vuotta sitten siirretty.

Simo jatkaa.

valos_20.jpg

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oikein. Albany on New Yorkin osavaltion paakaupunki, joka sijaitsee eri paassa Hudson jokea kuin itse New York. Jossain puolivalissa jokea on Vassar college, jossa on opiskellut usea naisopiskelija. En tunne seutua, mutta tuo oli "Amerikan junamatkat" tvsarjassa selitetty. Iso osavaltioparlamentti.   Ilkka tiesi ensin.

Muokattu: , käyttäjä: Simo Lallukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
8 hours ago, Jarmo Kohtanen said:

Rosenlew museo Porissa. Jos täsmää niin vuoro nopeimmalle.

Sehän se, Googlen kuvahaku näköjään löytää suoraan kun hiukan jaksaa kelata tuloksia. Mutta aina ei jaksa testata etukäteen ;)

Nopein jatkaa.

kaarikatos_1.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
3 minuuttia sitten, Tero Tuominen kirjoitti:

Sehän se, Googlen kuvahaku näköjään löytää suoraan kun hiukan jaksaa kelata tuloksia. Mutta aina ei jaksa testata etukäteen ;)

Nopein jatkaa.

Ai se olisi ollut niin helppoa ja kun minä olen oppinut luottamaan siihen että ainuttakaan kuvaasi ei kannata etsiä kuvahaulla vaan ne löytyy pelkällä sanahaulla. Kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin :P

Ja siis vuoro vapaa nopeimmalle.

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Avataan vähän kuvaa, mutta ei puomia. Puomin taakse ei luonnollisesti ole asiaa ilman oikeaa asiaa. Ja vasemmalle jos kääntää päänsä, voi nähdä olennon aamuhämärästä.

koppero_2.JPG

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yövuorolta ei arvauksia? Tällä viikolla on alueesta ollut juttua mediassa, ja uskoisin, että tämänkin palstan lukijoista monet ovat sen huomanneet.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään