59 603 viestiä aiheessa

Tarkasti katsottu... ja oikein!

Ei oppi ojaan kaada  ;D just äsken kertasin seitsemän havupuuheimon lajit: honka, mänty, petäjä... Nopein jatkakoon, mä en osaa kaventaa kuvia näillä työnantajan laitteilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei oppi ojaan kaada  ;D just äsken kertasin seitsemän havupuuheimon lajit: honka, mänty, petäjä... Nopein jatkakoon, mä en osaa kaventaa kuvia näillä työnantajan laitteilla.

Eikö nyt Kiina ole kovin karkea vastaus  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten on Ilkka, haluatko tarkemman vastauksen vai mennäänkö näillä? Jos jatkat, otan tuon kuvani pois. Jos et, otan opikseni ja tarkennan kysymystä "Minkä paikkakunnan ranta?"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikö nyt Kiina ole kovin karkea vastaus  ???

Jospa tarkkuus riittää Ilkalle! Mitä lie Kiina 5000 X 2500 km ?  Tuo Pekan kuva voi olla vaikka Varaderosta?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sorry, olin koneelta pois pari tuntia enkä ehtinyt seurata tilannetta. Kiina on niin iso maa että tarkempi vastaus olisi paikallaan. Ja myös mehevää spekulaatiota siitä, miksi kuvassa ei oikein näy ketään, vaikka ollaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeillaan josko arpaonni olisi suosiollinen. Kuva voisi olla Pekingistä ja paikalla on ollut 30 vuotta sitten hutongeja ja polkupyöriä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeillaan josko arpaonni olisi suosiollinen. Kuva voisi olla Pekingistä ja paikalla on ollut 30 vuotta sitten hutongeja ja polkupyöriä.

Kuva on Pekingistä ja paikalla on ollut polkupyöriä, kuvassa on nimittäin pyörätie. Hutongeja tässä kohdassa ei uskoakseni ole ollut. Haluaako joku vielä arvata paikkaa tarkemmin vai kerronko?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeillaas kerta vielä. Kadun päässä Beijing Hotel. Dong Changan kadulta?

Just nii. Vuoro Saulille.

Vanhassa pyöräilykaupungissa on leveimmät pyörätiet mitä olen koskaan nähnyt, pyöräilijöiden määrä ei ole lähellekään sitä mitä se oli 70-luvulla. Tässäkin sai huristella aivan rauhassa.

Pyörätie kulkee Pekingin pääkadun pohjoislaitaa ja rivin viimeinen talo on Beijing Hotel, vanha maamerkki. 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No, sehän se. Nyt mahtuu pyöräilemään  :thmbup:

Tuolla aikaisemmin oli jo Holopaisen Pekan foto. Jatketaan vaikka sillä näin perjantai-illan kunniaksi, jos raadille sopii  :)

Otan kuitenkin vapauden veikata ensin siihen, että Malesia?

( Jos Pekka ei ole linjoilla riittävän nopeasti, niin annan vuoron seuraavalle, olen mobiilina taas vaihteeksi )

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään