59 662 viestiä aiheessa

Nyt ei olekaan kuvaa tarjolla, mutta paikan arvauksesta on kysymys.

Taannoin kävin katsomassa lentokoneita. Niitä sai toisaalta valokuvata, mutta toisaalta ei. Missä siis oltiin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse oon käyny saksan airbus tehtaalla Hampurin Finkenwerdenissä ja siellä ei ainkaan saanut kuvata, eli  jos ei Toulouse niin Finkenwerden ??

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyse ei ollut totaalisesta kuvauskiellosta, vaan kohdetta sai kuvata toisesta suunnasta ihan vapaasti mutta toisesta ei.

Minulle on noin käynyt Suomen sotilaskentillä, ainakin Hallissa ja Kauhavalla sekä yhteistoimintakentistä Kuopiossa.

Vastaan kuitenkin Keflavik.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vihjeenä voisi sanoa, että tällä kerralla vastassa oli taho, jonka rinnalla ainakin suomalainen sotilaspoliisi on kevyttä kauraa. Kielto oli selvästi osoitettu kylteillä. Ketään ei ollut fyysisesti paikalla valvomassa, mutta päätin kuitenkin uskoa, vaikka yleensä vastarannan kiiskenä yritänkin napata ainakin yhden kuvan siitä kielletystä kohteesta silloin kun kukaan ei huomaa. 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vihjeenä voisi sanoa, että tällä kerralla vastassa oli taho, jonka rinnalla ainakin suomalainen sotilaspoliisi on kevyttä kauraa. Kielto oli selvästi osoitettu kylteillä. Ketään ei ollut fyysisesti paikalla valvomassa, mutta päätin kuitenkin uskoa, vaikka yleensä vastarannan kiiskenä yritänkin napata ainakin yhden kuvan siitä kielletystä kohteesta silloin kun kukaan ei huomaa. 

Area 51  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään