59 565 viestiä aiheessa

Olen kuule käynyt paljon pohjoisemmassakin, Nordkapilla asti.

Myös sillä lentokentällä joka on tästä paikasta n. 20 km päässä

Hssst, Heikki, jospa minä annan ne vinkit tarvittaessa?  ;) Kyllä tämän joku löytää piankin. Ja Heikki lupasi olla vastaamatta.

Ja kun Heikki aloitti, niin todetaan, että n. 30 km:n päässä on toinenkin lentokenttä. Nyt puhumme edelleen linnuntiekilometreistä.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos tuon Tuulian kentän lähellä on muutaman kilometrin päässä Niskamäki niin tältä kentältä on 20 km tälle moottoriradalle - Piekäsmäen moottoriradalle. Niin ja se kenttä siis Naarajärvi, ja onkos toi rata siiten MotoPark.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noo, Naarajärveltä on kuitenkin about 30 km tälle kysytylle paikalle, mutta Heikki lienee (?) alunperin tarkoittanut Varkauden lentokenttää, joka sijaitsee Joroisissa, josta taas on suurin piirtein 20 km linnuntietä Virtasalmen MotoParkiin, joka siis oli kuvassa (tältä päivältä muuten).

Ja tästä taas päästään päätelmään, että Mikon vastaus on hyväksyttävä, vaikka Piekäsmäen moottorirataa ei ole olemassakaan. Virtasalmen MotoPark on kuitenkin haettu paikka, ja Mikolle vuoro, silvuplee.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

... vaikka Piekäsmäen moottorirataa ei ole olemassakaan. Virtasalmen MotoPark on kuitenkin haettu paikka, ja Mikolle vuoro, silvuplee.

No joo, otetaan vastaaan ... kaikki nuo kohteet on tullut kierrettyä enämpi vähempi paikanpäällä tai läheltä, mutta kun olin vielä "sotkeutuneena" noin pelastusvarjojen punoksiin  ;)

Ja siksi varmistelin kirjoitusvirheellisen tietovarmistukseni täältä http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_moottoriradoista#Moottoriradat_23

Vaan tässä mennään kovaa, mutta missä ??

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taisin ilmaista väärin, ei siis Madeiralta tänne ("himaan") vaan tonne kuvan osoittamalle alueelle ne muutamat tuhanne kilometrit ;D

Joten ei siis Portugali.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä ole Kap Verde ... ja sanotaanpa näin, jotta pohjoinen pallonpuolisko ja että tässä ei ole pisaraakaan edes murtovettä  :o

Tämä edelleen voimassa "...  leveysasteilta melko tarkkaan 4000 km tämän tasalle ..."

Joten ilmansuunta on tiedossa - ei muuta kuin karttapallolle ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ole Krotitan rannikko. Paikka jäätyy ymmärtääkseni normivuosina ja tuolla GoogleMapsin/Panoramion puolella löytyy liki samasta kohtaa kuva mistä itse olen tämän kuvannut - kaverit ovat pilkillä hhhrrrrrr  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ole Krotitan rannikko. Paikka jäätyy ymmärtääkseni normivuosina ja tuolla GoogleMapsin/Panoramion puolella löytyy liki samasta kohtaa kuva mistä itse olen tämän kuvannut - kaverit ovat pilkillä hhhrrrrrr  ;D

Alaska?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei Alaska, mutta taitaa olla Alaskan naapurimaa ja niin, että Ruotsin väliin jää Suomi ja sitten ollaan  taas tässä Alaskan naapurimaassa.

Eli juu, kyllä sen näin on ... tarkistin kartalta. Edelliset speksit voimassa myöskin.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei Alaska, mutta taitaa olla Alaskan naapurimaa ja niin, että Ruotsin väliin jää Suomi ja sitten ollaan  taas tässä Alaskan naapurimaassa.

Eli juu, kyllä sen näin on ... tarkistin kartalta. Edelliset speksit voimassa myöskin.  ;)

Venäjä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aikanaan pari kaveria meloi inkkarikanootilla Beringinsalmen ylitse länsirannalle. Ensimmäinen viittilöi rannalla olervaa lintua ja tokaisi "Kana". Takana kaveri totesi "da". Jotta siitä syntyi tämä Venäjän naapurimaan nimi.

Eli Venäjällä ollaan. Lähdetäänpä perkaamaan lisää ... enpä anna lisää speksejä vielä ... tuolla edellä on aika hyvin jo ...   ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään