59 565 viestiä aiheessa

Hyvä Juho-Pekka, laitas jatkaen ....

Olin menevinäni oikealle "ground zero" -alueelle ja aamulla nuo speksit olivat voimassa, kunnes illalla vaiko seuraavana päivänä linnuntietä siirtyivät muutaman kilometrin lännemmäksi. Magnitudi oli 2.0 ja jysähdys oli ollut kova. Itse olin torkahtanut TV:n ääreen sohvalle, mutta muksut heräsivät jysähdykseen.

Siltä esimmäiseltä 0-pisteeltä näytti tältä. Eli kilometrin verta sohvannurkalta järisi ;D.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oulunselkä (mereltä kuvattu) tai Varjakka ? Vihreäsaaren oljysatama ja topppilan voimalaitos taustalla.

Oikein! Eli Vihreäsaaren öljystama! Vaikkakin takapihan terassilta otettu :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaahas, olikin sitten helppo nakki... Juu otin kesällä Novotel Katowicen nurkalta Lumialla tuon kuvan. Oli niin mukava sateenkaari ilta-auringossa.

Laitahan uutta matoa koukkuun.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Missä ollaan?

Tulee ERITTÄIN vahva fiilis että tuolla on tullut käytyä en vaan muista missä tarkalleen... oisko ollut Rooman laitamilla, ehkä vähän pohjoisessa, esim. La Stortan tai Cesanon kulmalla mahdollisesti? :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sama juttu, vahva tunne jotta tuolla nurkilla on käyty. Veikkaisin kuitenkin hieman itään päin. Albanian Durres, esille kaivetun vanhan amfiteatterin nurkilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään