59 567 viestiä aiheessa

No nyt ei olla lentokentällä, eikä edes lentopaikalla, mutta tulevia kokistölkkejä on silti siisti rivi rannalla. Missä ollaan?

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Palstan vakiintuneen käytännön mukaisesti,kun Petri ei ole uutta kyssäriä löytänyt ja yli 24H on kulunut,niin tässä tulee,ettei ketju kuole  ;)  Paikan nimi riittää.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko mulla erilainen kello, kun Jaakolla? Meinaan ei tuossa kyllä ollut 24 tuntia väliä....... ( 7.2 klo 23.39 - 8.2 klo 8.29) Mutta jos tuossa on vakiintuneen käytännön mukainen 24 tuntia, niin sitten mulla on erilainen kello  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko mulla erilainen kello, kun Jaakolla? Meinaan ei tuossa kyllä ollut 24 tuntia väliä....... ( 7.2 klo 23.39 - 8.2 klo 8.29) Mutta jos tuossa on vakiintuneen käytännön mukainen 24 tuntia, niin sitten mulla on erilainen kello  ;D

En kellostasi tiedä,mutta kalenteri kannattaa tarkistaa :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No voi perskele, liian pitkä vaihtoaika täällä Frankfurtissa ja varmaan yksi mallasjuoma liikaa..... Mää meen hakeen kelloon uudet patterit...... Niin ja uuden kalenterin  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ööh mitenkäs minun kelloni ja kalenterini mukaan 7.2 klo 2339 ja 9.2 klo 0829 väli on lähes 33 tuntia? :P

+24h minun laskuihin. ;D Tänään onkin jo 9. päivä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Bamberg.

Niko löysi sen heti. Bamberger Reiter, keskiaikainen patsas 1200-luvulta. Kuningas se on, mutta on erilaisia teorioita henkilöllisyydestä. Ja epätavallista sen takia että patsas on tuomiokirkossa.

Patsas oli alunperin maalattu.

Hieno kaupunki joka tapauksessa. Ja sopiva yleisilmailukenttä siellä (tunnus 11/2013 asti ETEJ ja kenttä virallisesti US Army:n kenttä, nykyisin tunnus EDQA ja siviilikenttä)

Niko jatkaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään