59 685 viestiä aiheessa

Juu, näyttää kovasti tältä paikalta

10953391_1545387492391568_6506109693652376994_n.jpg.e14d90544144331fb1cf0c65230d61cd.jpg

Koordinaatitkin löytyvät fb- profiilista. Ehkäpä tästä jollekin riittävästi lisävinkkiä tarkkaan paikkaan. Itse en tarkempaan pysty :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, näyttää kovasti tältä paikalta

Koordinaatitkin löytyvät fb- profiilista. Ehkäpä tästä jollekin riittävästi lisävinkkiä tarkkaan paikkaan. Itse en tarkempaan pysty :)

Siinäpä se. Näyttääpi siltä ettei Hannu halua kunniaa itselleen, joten homma jatkuu  ;D Saben que el nombre de esta casa es Mariposa. En el proximo de esta casa hay panederia alemana.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tästähän tuli jo minulle pakkomielle:

about a mile from the Liberia Airport, Liberia, Costa Rica :-[

Noup, ei vielä ihan kohallaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eihän tuo Fb-linkki mikään osoite ole. :thmbdn: Kyllähän  tuo ravintola selvisi jo perusgoogletuksella. Osoite kiinnostastaisi minuakin. :laugh: Eli mitäs laitetaaan navigaattoriin, jos ollaan Costa Ricassa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eihän tuo Fb-linkki mikään osoite ole. :thmbdn: Kyllähän  tuo ravintola selvisi jo perusgoogletuksella. Osoite kiinnostastaisi minuakin. :laugh: Eli mitäs laitetaaan navigaattoriin, jos ollaan Costa Ricassa?

Ollaan Nuevo Arenalin kylässä. Costa Ricassa ei ole kadunnimiä paria pääkaupungin katua lukuunottamatta. Sen takia osotetta on vaikea antaa, mutta jos annan sellasen Tico-opastuksen (eli siis paikalliseen tyyliin): La Fortuna-Tilarán -tiellä, noin 50m ylämäkeen kylän pääristeyksestä. Navigaattoriin laitettaisiin siis varmaankin Nuevo Arenal, German bakery tai Restaurante Mariposa  :laugh: Liekö nyt vuoro Hannulla vai Terolla?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eihän tuo Fb-linkki mikään osoite ole. :thmbdn:

Onhan tuolla Facebook-sivulla osoite 300 mts Sur Gimnacio, Nuevo Arenal, Arenal, Guanacaste, Costa Rica sekä alla oleva kartta. Kyllä tuo minusta osoitteeksi riittäisi?

mariposa.jpg.3770eca19c431ccef40744b0783fa114.jpg

Hannu saa vuoron.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos Tero! Valitettavasti en ole löytänyt Chromebookiin sopivaa kuvankäsittelyohjelmaa, joten vuoro nopeimmalle.

ps. enhän minä tätä niin vakavasti ota. Tai no joo, otan. Äärimmäisen hauskaa lomapäivien puuhastelua.

Kävin muuten taannoisessa siltakeississä ELY-keskuksen kaikki Suomen painorajoitetut sillat läpi. Ei natsannut :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Esa laittoi vaihteeksi helpon. Tuo vekotin on Helsingissä Katajanokalla, Katajanokanranta-kadun vastakkaisella puolella on Stora Enson pääkonttori.

Tämmöisellä vehkeellä juotettiin ennen muinoin satamaradan höyryvetureita. Virallinen nimitys taisi olla "vesiviskuri".

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarkennusta itse paikalle, jossa tuo laatta sijaitsee - taaksesi jää uimaranta ja hieman kauenpana siintää "Pertan ja Kilun" -saari.

EDIT: Paikkana Mansikkalahti Kotkansaarella.

Vuoro nopeimmalle ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikö tule edes arvauksia? Vihjeenä kerrottakoon: vieressä virtaa joki, joka oli aikoinaan Rooman valtakunnanraja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään