59 656 viestiä aiheessa

Ei ole Tennispalatsin pakohuonepelistä, vaikka siellä onkin samanlaista kuvastoa. Kuva on otettu tänään lounastauolla (Kung Po -kanaa), samalla pysäköinnillä käyty ruokakaupassa ja lemmikkitarvikemyymälässä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvin paikallistettu, kyseessä on Konalan kauppakeskus Ristikon yläkerrassa olevan Huimalan sisäänkäynti. Teemulle vuoro.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mielenkiintoista ettei Googlen kuvahaku löydä Raimon kuvan patsasta suoraan. Mutta kun lisää kuvan ohelle hakutermiksi "Curie", osumia löytyy yllinkyllin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Arboretum taitaa olla yleisnimi.

Laitoinkin  ::) noin niin kuin yleisesti, kun en ole tuolla koskaan käynyt, kuten en ole myöskään ollut täällä: Hatanpään arboretum, mistä kuva mahdollisesti lienee otettu?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vinkkinä: ei ole kovin kaukana moottoritiestä, minne eräs lentäjäsankari teki pakkolaskun moottoririkon seurauksena polttoaineen loputtua.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jeps, hyväksyttävä vastaus. Kuvattu Verstaankadun puolelta tuo vanha piippu, joka sijaitsee entisen Tampellan tehdasalueen kulmassa. Topille huki.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jeps, hyväksyttävä vastaus. Kuvattu Verstaankadun puolelta tuo vanha piippu, joka sijaitsee entisen Tampellan tehdasalueen kulmassa. Topille huki.

Selvä, kun en saanut streettikuvaa auki googlemapsissa niin heitin lonkalta tuon puiston kulman.

Toivottavasti joku osaa kertoa missä olin 25 vuotta sitten? kiipesin tuonne linnaan, mutta en millään saa sen nimeä mieleeni.

linna.jpg.147fc61e908d3b530e21d62370b0700d.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Selvä, kun en saanut streettikuvaa auki googlemapsissa niin heitin lonkalta tuon puiston kulman.

Toivottavasti joku osaa kertoa missä olin 25 vuotta sitten? kiipesin tuonne linnaan, mutta en millään saa sen nimeä mieleeni.

Entrevaux?

edit: Tai taitaa olla Entrevaux Citadelle, jos itse linnan nimeä kysytään :)

hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Entrevaux?

edit: Tai taitaa olla Entrevaux Citadelle, jos itse linnan nimeä kysytään :)

hannu

Kiitos Hannu, vuoro siirtyy sinne.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään