59 518 viestiä aiheessa

Rodney on oikeassa, ollaan Sapporossa. サッポロビール株式会社 eli Sapporon panimo on alallaan vanhin Japanissa, perustettu 1876.

Nyt pitäisi enää paikantaa ylikulkusilta, jolta haettava kuva on otettu. Kuva Google StreetView

kevatta_ilmassa_6.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
3 minuuttia sitten, Ilkka Sydänmetsä kirjoitti:

Tuollaisia siltoja kyllä löytyy useampiakin, mutta oikeaa paikkaa en kerta kaikkiaan onnistu löytämään...

Sama juttu, kaikki ojanpohjat koluttu, 3D -näkyminkin. Raumalta tuo olisi löytynyt kertalaakista :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse hakisin tätä kohdetta aiemmin ketjun edellisellä sivulla annetun vinkin perusteella. Googlen satelliittinäkymä käyttöön...

"Kyseinen kanava halkaisee kaupungin ja alavirran suunnalla sen rannalla on ihan puistojakin. Lopulta se laskee jokeen ja pian sen jälkeen mereen."

Edit: Olin postaamassa ylläolevaa kun Ilkka löysi paikan. Ajattelin kysyä tällä kertaa jotakin haastavampaa, koska pääkaupunkiseudun kohteeni ovat näköjään olleet kovin helppoja. ;)

Ilkalle vuoro.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joen löysin, mutta tarkkaa paikkaa joutui todellakin hakemaan. Jonkun linkin kautta olin löytäväni oikean paikan, mutta se katosi biittien maailmaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei osunut oikeaan valtakuntaan toinenkaan yritys. Malmö on silti hieno paikka. Ja se silta. Olen mennyt sitä pitkin autolla ja junalla, ja alittanut sen laivalla. Mutta lentokoneella en ole vielä yli lentänyt, vierestä kylläkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voihan tämä olla kaukanakin, mutta heitän nyt vielä Oslon tähän. Ilkalla on ehkä hiukan sydän metsässä, kun ei anna sen ihmeempiä vinkkejä, mutta niinhän se aina näitä kysellessä. Odotellaan vaihtoehtoja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koko ajan ollaan arvauksen suhteen oikealla alueella, ja Heikiltä löytyi jo oikea valtio. 

Paikkakunnan nimeen passaa hämmästyttävän samat vihjeet kuin edellisessä kysymyksessä, tosin vahvempana.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sieltä löytyi oikea paikka, joten vuoro Terolle. Kuva on otettu Ålborgissa Limvuonon ylittävältä kävelysillalta lentoaseman suuntaan, kentälle on tuosta paikasta kolmisen kilometriä. Ja paikkakunnan nimeen liittyvä tuotemerkki on Aalborg Akvavit.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt ei olla pääkaupunkiseudulla vaan tosiaan Kotkassa. Taisi olla tuttu paikka Arille kun löytyi näin nopeasti. Hänelle vuoro.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo olisikin esim googlemapsin kuvien perusteella mahdoton löytää, sen verran vähemmän noita puita nykyään tuossa edessä...kuva tulee kohtapuoleen..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään