Kirjoitettu Lokakuu 26, 2009 Talven alla on kuulema hyvä varmistaa D-vitamiinia varastoon noin viikon auringonvalo kuurilla (näin ne sano tänään aamu-tv:ssä). Siispä pokkari taskuun ja hakemaan leima Intian viisumiin. Valitettavasti kennossa on pölyä, kamera ei skarppaa koko alueelta ja olosuhteetkin olivat "lasin läpi", mutta tässä näitä nyt kuitenkin olisi. CO2 clubin kultajäsenenä en halunnut käyttää AY:n suoraa Delhiläistä, siispä hain vauhtia LHR:n ja DXB:n kautta. Tässä ollankin jo sitten rullailemassa DXB:ssa. [ attachment removed ] Sharjah - OMSJ [ attachment removed ] Indira Gandhi Intl. - VIDP [ attachment removed ] Emirates A330-243 A6-EAK [ attachment removed ] Yleisnäkymää Delhin kotimaan platalta terminaalin lasin läpi. [ attachment removed ] Ja toinenkin samasta aiheesta. [ attachment removed ] Kuningaskalastaja odottaa boardausta. [ attachment removed ] Ja kun "Boarding complete, close doors" on kuultu, niin A319-131 VT-KFI voidaan työntää ulos. [ attachment removed ] Ja niin sitä lahdetään taas jonnekin päin Intiaa. Hauskana yksityiskohtana muuten mainittakoon että Intiassa joka lentoyhtiöllä on omat lentokenttäbussit. Lentoasemat eivät itse järjestä kuljetuksia terminaalien ja koneiden välillä. [ attachment removed ] Go Indi Go! Indigolla on hauska slogani A320-232 VT-INY [ attachment removed ] Kingfisher A320-232 VT-ADU [ attachment removed ] Lentoliikenteen kasvu on Intiassa ollut nopeata ja nyt huonojen aikojen koittaessa varsinkin laajarunkokalustoa on yritetty liisata ulos. Kapearunkoisia on paketoitu ympäri kenttiä odottamaan parempia aikoja. Tässä mannekiinina kuningaskalastaja. [ attachment removed ] MDLR Aviation ja Avro RJ70 VT-MDM [ attachment removed ] Blue Dart Boeing 737-25C/Adv(F) VT-BDH. Taitaapi olla viimeinen ikuna valmistettu -200 sarjan 737. First flight niinkin myöhään kuin 13.7.1988 [ attachment removed ] Delhissä tykätään olla varjossa aina kuin se vain on mahdollista.. Lintumme VT-SPO (SpiceJet) odottaa siinä samalla että pääsemme kyytiin. [ attachment removed ] Air Deccan ostettiin Kingfisherille tässä joku aika takaperin ja siitä tehtiin kunkun halpis samalla kun kunkku upgreidasi itsensä halpiksesta verkostoyhtiöksi. Deccanin koneet maalatiin Kingfisherin mukaan, mutta sekään ei auta kun lama painaa alaa. Paketoituna VT-DKR A320-232 [ attachment removed ] Seuraavan vuorossa olikin Dabolimin kenttä Goalla jossa kuvasin pari erikoisempaa härveliä likaisen Spicejetin ikkunan läpi. Indian Navy Ilyushin Il-38 IN-303 ja IN-305. Huomatkaa eriskummallinen tutkahäkkyrä ohjaamon katolla yläpuolella. [ attachment removed ] Indian Airlinesin A319 sisustus. [ attachment removed ] Ja vettä tuossa yhtiössä tarjoiltiin tällaisista mukeista [ attachment removed ] Piti kääntää katse muualle. [ attachment removed ] Siinähän sitä tuli leimattua viisumi ja katseltua lentokoneita. Vielä yksi Kingfisher kuva loppuun [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 26, 2009 Nuo laivaston Il-38 Mayt ovat merivalvonta/sukellusveneentorjunta-versioita. Koneista lisää. Koneita on Intian laivastolla viisi, joista uusimmat on toimitettu 2008 ja ensimääiset 1977 ! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla