Guest skuosman

Paras ilmailuelokuva

8 viestiä aiheessa

Hyvä ystäväni Turun suunnalta (alunperin kyllä Joensuusta kuten minäkin) esitti minulle tässä syksyn aikana ilmailuelokuvan ympärille tapahtumaa. Miten olisi jos kokoontuisimme pienimuotoiseen IlmailuElokuvaFestivaaliin jonnekin Suomeen joulu-tammikuun aikana?

Itse tarjoan paikkana EFRY eli Räyskälä. Tilaisuus olisi maksuton ja yksityinen jotta voisimme katsoa yhdessä ilmailuelokuvia. Ystäväni on lupautunut pitämään "Peter von Bach"-tyylisen alustuksen muutamaan elokuvaan.

Olisi kiva istua alas syksyn pimeyden keskellä, katsoa hyvää tai huonoa ilmailuelokuvaa samanhenkisten seurassa. Iltoihin (pe ja la) kuuluisi saunominen ja jokunen elokuvajuoma.

Elokuvia on ajateltu yksi tai kaksi perjantaille, kaksi tai kolme launtaille ja pari sunnuntaille.

Mielipiteitä.

saku

yksityishenkilö

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei!

Lienee vaarallista esittää mitään mielipiteitä netissä, jokainen kun kokee asiat niin henkilökohtaisesti. Varmaan tämmöinen joukkojen keräys yhteen olisi hyvä juttu.

Omasta puolestani paras ilmailuelokuva mitä olen nähnyt oli Päätalosta kertova dokumentti YLE:n kanavalla. Tietysti, onhan PIK-Suomifilmi ihan hyvä kanssa. Ja sitten on ihan hyvä Ossi Kilpeläisestä kertova dokumentti kanssa.

t. Jukka,

erityisesti yksityishenkilö

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lennolla katselin tässä Miyazakin "Lentävä linna", ja siihen perään sitten Kubrikin "Dr. Strangelove". Aika jännä kombinaatio, suosittelen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kannatan tilaisuuden järjestämistä lämpimästi. Osallistun mielelläni ja jos haluatte voin tuoda jotain rainoja mukaani. Minulla on 6 VHS:ää neuvostoliittolaisista ilmailunäytöksistä 50- ja 60- luvuilla. Saattaisivat kiinnostaa historiasta innostuneita. Pitänee miettiä tilaisuuden luonne tarkkaan, jottei tallota  tekijänoikeuksia valvovien tahojen kovin herkille varpaille. Mutta, jos halutaan niin eiköhän tilaisuus saada järjestymään. Idea on erinomainen!

Kake

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

"Taistelu Englannista" on ilmaiuelokuva siinä mielessä, että siinäon paljon OIKEITA lentokoneita. Oikeita koneita on myös tsekkiläis-brittiläisessä elokuvassa "Dark blue sky" tämä tosin keskittyy enemmän muuhun,kuin lentämiseen. No, sotaelokuvia molemmat, mutta sota sinänsäei ole se juttu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitänee miettiä tilaisuuden luonne tarkkaan, jottei tallota  tekijänoikeuksia valvovien tahojen kovin herkille varpaille.

Tosiaankin tuo luonne täyisi miettiä niin, että olisi pienimuotoinen ja yksityinen, että vältyttäisiin noilta tekijänoikeusloukkauksilta.

saku

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään