Kirjoitettu Kesäkuu 16, 2010 Hong Kong kun on tapetilla niin kerrotaanpa, että HKG saa kesällä 2011 lisävuoroja tämän hetken tiedolla neljästi viikossa alkaen 3.6.2011: AY061 HEL-HKG 16:40-07:25 333 AY062 HKG-HEL 09:20-15:00 333 AY067/068 jatkavat nykyisellään päivittäin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 17, 2010 Finnairin toimitusjohtaja Mika Vehviläinen ennakoi lentolippujen hintoihin korotuksia, kun koneita ei tarvitse täyttää väkipakolla hintoja dumpaten: lennalomalle Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 17, 2010 Finnairin toimitusjohtaja Mika Vehviläinen ennakoi lentolippujen hintoihin korotuksia, kun koneita ei tarvitse täyttää väkipakolla hintoja dumpaten: lennalomalle Näinhän se varmasti onkin, ja hyvä, jos ylämäki on jo alkanut. Yhtiön osalta taas voi todeta, että lisää vaan hintaa lippuun ja palveluita alas, kiitos! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 17, 2010 Näinhän se varmasti onkin, ja hyvä, jos ylämäki on jo alkanut. Yhtiön osalta taas voi todeta, että lisää vaan hintaa lippuun ja palveluita alas, kiitos! Näinpä. Finnairin kiskurihinnoissa on ilmeisesti vielä nostovaraa. Mahtavaa silti, että lentoliikenteen kysyntä on kasvussa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 17, 2010 Finnairin toimitusjohtaja Mika Vehviläinen ennakoi lentolippujen hintoihin korotuksia, kun koneita ei tarvitse täyttää väkipakolla hintoja dumpaten: lennalomalle Vehviläinen ei taida muistaa että v. 2012 maksuttomat päästöoikeudet jaetaan v. 2010:n päästöjen perusteella. Näiden laskennassa matkustaja ja matkatavaramäärällä on merkitystä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 17, 2010 Mitä kiskurihintoja? Viikonloppuna katsoin keskiviikolle lentoa Ivaloon Finskillä 300€, Norskilla Oslon kautta Kirkenesiin 90€. Utsjoelle kun oli menossa, niin kaupungilla ei ollut niin väliä... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 17, 2010 Hong Kong kun on tapetilla niin kerrotaanpa, että HKG saa kesällä 2011 lisävuoroja tämän hetken tiedolla neljästi viikossa alkaen 3.6.2011: AY061 HEL-HKG 16:40-07:25 333 AY062 HKG-HEL 09:20-15:00 333 AY067/068 jatkavat nykyisellään päivittäin. Näitä onkin odotettu! Varmaankin paljon parempi veto kuin alottaa joku uus kohde 3 kertaa/vko. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 17, 2010 Mitä kiskurihintoja? Viikonloppuna katsoin keskiviikolle lentoa Ivaloon Finskillä 300€, Norskilla Oslon kautta Kirkenesiin 90€. Utsjoelle kun oli menossa, niin kaupungilla ei ollut niin väliä... Toronton hintoja olen kesäkuulle seurannut niin 1100 euron molemmin puolin. Kyllä sen 757:n noin pitkällä lennolla kestaa jos liput saa muutamalla satasella niinkuin on aikaisempinä kesinä ollut usein tarjouksessa mutta 1100 eurolle pitäisi saada jo enemmän vastinetta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 17, 2010 Finnairhan on omien sanojensa mukaan nykyään liikemiesten lentoyhtiö eli karvalakkikansa kantakoot rahansa muualle. Ei siinä kait mitään sen kummempaa ole kyseessä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 17, 2010 Juu, ehdottomasti. Air Transat myy yhensuunnan pilettiä Gatwick-Toronto £139... Finnairhan on omien sanojensa mukaan nykyään liikemiesten lentoyhtiö eli karvalakkikansa kantakoot rahansa muualle. Ei siinä kait sen kummempaa kyseessä. Näinhän se on. Kotimaan sisäinen juttu on hiukan hankalampi, kun tuo resiina kärsii samasta oireyhtymästä ja Pendoliino tippuu useammin kuin lentokone. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 17, 2010 Toronton hintoja olen kesäkuulle seurannut niin 1100 euron molemmin puolin. Kyllä sen 757:n noin pitkällä lennolla kestaa jos liput saa muutamalla satasella niinkuin on aikaisempinä kesinä ollut usein tarjouksessa mutta 1100 eurolle pitäisi saada jo enemmän vastinetta. Mutta kun tänäänkin oli 91 paxia kyydissä AY2413 , niin palveluhan on sitäkin yksilöllisempää. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 17, 2010 Mutta kun tänäänkin oli 91 paxia kyydissä AY2413 , niin palveluhan on sitäkin yksilöllisempää. Höh, ja kun minä luulin että koneet melkein täyteen myytyjä kun on noin kovat hinnat lomareittilennoilla. Äkkilähtötarjouksistakin kokonaan luovuttu. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 17, 2010 Finnairin toimitusjohtaja Mika Vehviläinen ennakoi lentolippujen hintoihin korotuksia, kun koneita ei tarvitse täyttää väkipakolla hintoja dumpaten: lennalomalle Lufthansalla tätä ei olla vielä huomattu: mm. Chicago, Seattle, Tokio 499 egee. Ja paljon muuta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 18, 2010 Miehemme Kiinassa http://www.talouselama.fi/tyoelama/article429876.ece Finnair olisi halukas kahteen päivittäiseen vuoroon Kiinan kohteisiin, mutta nykyisillä yhtiön käyttämillä kentillä ei ole siihen tilaa. Esimerkiksi Pekingin ja Shanghain lentokentillä vain yön tunteina löytyisi vapaita nousu- ja laskeutumisaikoja. ”Olisi mannaa saada Finnairin Kiinan reiteille suurempia koneita, jos lisävuoroja ei saada.” Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 18, 2010 Äkkilähtötarjouksistakin kokonaan luovuttu. Vuonna 2006 tais olla kun ne loppui. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 18, 2010 Vuonna 2006 tais olla kun ne loppui. Vielä viime vuoden puolella oli viikkotarjouksissa. Nykyäänhän viikkotarjoukset on vain alimman hintaluokan normihintoja. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 18, 2010 Finnair maksaa kuin maksaakin tuhkakorvauksia - vaikka oli aluksi ehdottomasti EI. Finnair maksaa sittenkin tuhkakorvauksia Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 18, 2010 Finnair maksaa kuin maksaakin tuhkakorvauksia - vaikka oli aluksi ehdottomasti EI. Aika uskomatonta, millähän tavalla Finnair on syyllinen tulivuoren toimintaan? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 19, 2010 Finnairhan on omien sanojensa mukaan nykyään liikemiesten lentoyhtiö eli karvalakkikansa kantakoot rahansa muualle. Ei siinä kait mitään sen kummempaa ole kyseessä. Mitä meille karvalakeille enää pian jää Suomen ilmailun saralla, kun Finnairin ohella myös Blue1 rupeaa panostamaan entistä enemmän nimenomaan liikematkustajiin.. Fc?, joka sekin on tiivissä yhteistyössä kiskuri alias Finnairin kanssa.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 21, 2010 Finnairhan on omien sanojensa mukaan nykyään liikemiesten lentoyhtiö eli karvalakkikansa kantakoot rahansa muualle. Ei siinä kait mitään sen kummempaa ole kyseessä. Toki strategiassa on se heikkous, että nykyään firmatkin seuraa matkakulujansa hyvin tarkkaan ja se heijastuu sitten matkustuspolitiikkaan. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 21, 2010 Mitä meille karvalakeille enää pian jää Suomen ilmailun saralla, kun Finnairin ohella myös Blue1 rupeaa panostamaan entistä enemmän nimenomaan liikematkustajiin.. Fc?, joka sekin on tiivissä yhteistyössä kiskuri alias Finnairin kanssa.. Meillähän on jo ja koko ajan lisää tulee. Baltic, Berlin, Wizz, Raija, Norwegian, KLM, TAP, Lingus jne... Antaa Pulujen ja Finnairien vaan haaveilla mistä haaveilevat. Blue1 on muuten kun ex. pääministeri, takki kääntyy tuulipussin mukana ja Blue1.com kai kohta poistuu koneiden kyljistä. Saisivat nyt edes sen verran pakkaansa kasaan ettei tarvitsisi lentää päivittäin Tanska-,Ranska-,Kreikka-,Viro-, jne. mikävaanmaa -laisilla koneilla. Touhu on kun Balticilla, koskaan ei tiedä mitä taivaasta putoaa kun lennon tunnus on KF tai BT. Toki jos Suomen talouselämä toipuu kuin salamaniskusta on firmoillakin yhtäkkiä pätäkkää taskussa niin että C-Class saattaa herätä vielä henkiin uudelleen. Hyvähän tuo tietenkin lentopisneksen kannalta olisi. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 22, 2010 Finnairin 757-lentokoneen moottoriin joutunut pikkulintu on pysäyttänyt koneen iltapäivällä Kreikan Prevenzassa. Tilanteesta ei aiheutunut vaaraa, mutta normaalin käytännön mukaisesti moottori joudutaan tarkastamaan ja matkustajat pääsevät palaamaan Suomeen toisella lentokoneella. Lintu joutui moottoriin, kun lentokone oli laskeutumassa läntisessä manner-Kreikassa olevalle Prevenzan kentälle puolen päivän aikaan. Paikalle on jo lähetetty vastaavan kokoinen kone. Samalla Kreikkaan lentää kaksi mekaanikkoa, jotka tarkastavat kentällä odottavan koneen moottorin. Paluumatkalle suomalaisryhmä pääsee noin yhdeksän tuntia alkuperäisestä aikataulusta myöhässä. Koneen on määrä päästä lähtemään Kreikasta Prevenzasta kello 22. yle Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 22, 2010 Paikalle on jo lähetetty vastaavan kokoinen kone. Samalla Kreikkaan lentää kaksi mekaanikkoa, jotka tarkastavat kentällä odottavan koneen moottorin. Vähän ennakoitu ajan kanssa. OH-LBR lähti vasta 18:55 kohti Kreikkaa (AY8921). Ja Malagan reitille AY2519/2160 vaihdettiin A321 OH-LZB kun 757:t loppuivat. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 22, 2010 LBR on juuri tulossa Viron päälle. Kyllä sillä vielä hetki menee. Patrick Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 23, 2010 Finnair-pomon päätä ei palele: Minullahan on hauskaa. www.kauppalehti.fi/5/i/yritykset/yritysuutiset/?oid=201006393 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla