Petri Lamberg

500D, Vista ja Eos Utility

11 viestiä aiheessa

Yhdistän kameran tietokoneeseen ohjekirjan mukaan, mutta Eos utility ei aukea. Avaan eos utilityn ihan itse mutta kolme ylintä vaihtoehtoa on harmaana eikä niitä voi klikata. Missä vika? Uusimmat ajurit ja Eos utility asennettu ja käyttöjärjestelmänä Vista 32-bit.  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yhdistän kameran tietokoneeseen ohjekirjan mukaan, mutta Eos utility ei aukea. Avaan eos utilityn ihan itse mutta kolme ylintä vaihtoehtoa on harmaana eikä niitä voi klikata. Missä vika? Uusimmat ajurit ja Eos utility asennettu ja käyttöjärjestelmänä Vista 32-bit.  :-\

Eli kun yhdistät kameran koneeseen, laitat kaapelit molempiin päihin ja käynnistät kameran? Aukeaako muutenkaan "Automaattinen käynnistys"-ikkunaa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli kun yhdistät kameran koneeseen, laitat kaapelit molempiin päihin ja käynnistät kameran? Aukeaako muutenkaan "Automaattinen käynnistys"-ikkunaa?

Eip.. Mitään ei tapahdu. Kamera sanoo vain "BUSY" hetken ja sen jälkeen ei tapahdukkaan mitään..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eip.. Mitään ei tapahdu. Kamera sanoo vain "BUSY" hetken ja sen jälkeen ei tapahdukkaan mitään..

Oletko kokeillut toisella kaapelilla, jos kaapeli olisi vaikka mennyt hajalle?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

onko sulla jotain muuta USB sälää koneessa kiinni vaikkapa printteri - vois kokeilla kytkeä niitä irti, olen joskus itsekin törmännyt tohon ongelmaa että ei vaan saa yhteyttä...

Katsoppa esim tuossa ketjussa, alempi viesti joku avautuu samasta ongelmasta Vistan kanssa (juuri printteri tapaus) http://photography-on-the.net/forum/showthread.php?t=755919

Mulla on 3 Usbia kiinni koneessa Näppis hiiri ja headset. No kokeillaan ilman :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla oli nämä silleen että Tietokone -> Näppis ja hiiri ja näppiksessä on 2 usb porttia niin siitä lähti headset. Otin kaikki irti eikä toiminut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla oli nämä silleen että Tietokone -> Näppis ja hiiri ja näppiksessä on 2 usb porttia niin siitä lähti headset. Otin kaikki irti eikä toiminut.

Ja onko EOS Utilitysta se uusin 500D:lle päivitetty versio 2.6.1 ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään