Erkki Pulkkinen

Miksi on hyvä olla ilmailija

4 viestiä aiheessa

Olen tullut immuuniksi autokuumeelle.  :thmbup:

Parin viime kuukauden aikana olen yrittänyt saada itselleni autokuumetta, käynyt muutamia autoliikkeitä läpi vaihtaakseni kahdella pakettiautollani jotain henkilömäisempää, mutta turhaan. Ajatellut nelivetoja ja parasta varustelua, jne., mutta ei vaan nappaa, ei niin tippaakaan, heti kun katselee autoja, tulee mieleen ajatus siitä mitä kaikkea tuollakin rahalla saisi omaan lentokoneeseen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuttu tunne. Talvikauden pakollisiin ajoihin tarvitaan neljä pyörää ja loota. Ihan sama mikä, kunhan liikkuu eteen- ja tarvittaessa taaksepäin. Vapaa-aikana huristellaan sitten ykkösluokassa ihan eri vehkeillä. Niissä ei ole peruutusvaihdetta 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo. Vaikka olen autoalalla, hankkiuduin omistamistani autoista eroon siinä vaiheessa, kun aloin harrastamaan lentämistä reilu vuosi sitten. Perse ei kestä harrasteautoja ja ilmailua, tai sitten täytyy hommaa paremmin palkattu duuni. En tosin päivääkään ole tähän mennessä vielä katunut, eikä Lincolnia ja  TransAmia ole kauheemin ikävä ollut. Ennen meni kaikki rahat autoihin ja kaljaan, nyt ne menee lentämiseen ja kaljaan...No aika samantekevää loppujen lopuksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen tullut immuuniksi autokuumeelle.  :thmbup:

heti kun katselee autoja, tulee mieleen ajatus siitä mitä kaikkea tuollakin rahalla saisi omaan lentokoneeseen.

Aika vähän loppujen lopuksi.  ;)  Tietysti jos oikein kalliita autonromuja kattelee.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään