Tomi Liimatainen

Mihin kaikkiin lentoihin lakko vaikuttaa?

15 viestiä aiheessa

Tervehdys tietävät.

Tuttavani on tulossa ensi perjantaina Englannista vierailulle ja reitti menee ilmeisesti Bristol-Pariisi-Helsinki. Pariisi-Helsinki-väli tulee Air Francen (AF2298) kyydillä. Onkohan tuo sama lento mikä on finskin tunnuksella AY872?

Vaikuttaako jo mennyt/menossa oleva ja mahdollinen alkava lakko myös tuohon lentoon? Mikäli näin on niin täytyy opastaa kaveria ottamaan mukaan vain käsimatkatavarat.

Kunhan minun tuliaisviskipullo mahtuu mukaan, muulla niin väliä...  ;D

Tomi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Tästä selviää että AY872 on.

Eli on pakko seurata lakkotilannetta jotta viskipullot pääsevät Suomeen  ;D

Kiitos tiedosta.

Ohjeistin viskipullokuriiria matkustamaan kevyesti.  ;)

Tomi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos tiedosta.

Ohjeistin viskipullokuriiria matkustamaan kevyesti.  ;)

Tomi

Pullo kannattaa ostaa turvatarkastuksen jälkeen, muuten saat suhteellisen kuivaa viskiä. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On tosiaan codeshare ja AY operoi. Nyt vaan varpaatkin ristiin että Jouluviskit saapuu ajoissa ;)

Hiukan oli lohduttomasti matkalaukkuja lauantaina terminaali 2:n kuljettimien välissä  :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös se viski kannata ostaa Pariisin kentältä duty-freestä niin tulee kaikkein turvallisimmin perille suoraan kuriirin kädessä kulkevassa sinetöidyssä muovikassissa ?  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös se viski kannata ostaa Pariisin kentältä duty-freestä niin tulee kaikkein turvallisimmin perille suoraan kuriirin kädessä kulkevassa sinetöidyssä muovikassissa ?  ;)

Valitettavasti Pariisista ei voi ostaa duty-free hinnoin EU:n sisäiselle matkalle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Valitettavasti Pariisista ei voi ostaa duty-free hinnoin EU:n sisäiselle matkalle.

Ei tietenkään sen enempää kuin muualtakaan EU:ssa mutta luulen että yleensä Europiassa viski on halvempaa duty-freen hyllyssä verollisena kuin esim. itäkeskuksen alkossa ?

Mutta kun Suomeenkin tulevista laukuista suurin prosentuaalinen hävikki on juuri Parisiennissä ei viskin kanssa kannata riskeerata , ei ?  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulle aivan sama mistä se lesti on ostettu kunhan se vain on juotavissa perjantaina.  :laugh:

Tosin tänään kyseinen heppu ilmoitti että jos hän toisi sittenkin makusteltavaksi joitakin pulloja perinteistä Englantilaista siideriä... mitä helv... Jos se viisasten juoma on vaihtunut siideriin niin minä piilotan kossut, rommit ja muut väkevät virvokkeet ja hommaan tilalle pussillisen Gambinaa ja Sorbusta! On siinä mulla kaveri...  >:(

Tomi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä ketju on taas loistava esimerkki siitä, minkälaista beeässää media on suoltanut tuosta lakosta. Lähes kaikissa tiedotusvälineissä on puhuttu "Helsinki-Vantaan lentokentän työntekijöiden" ulosmarssista, vaikka lakko on koskenut ainoastaan yhtä seitsemästä kentällä toimivasta huolintayhtiöstä.

Toisaalta aivan sama, koska suurin osa kansasta luulee kuitenkin että Finnair = koko lentokenttä. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja juuri sen takia minä tätä asiaa täällä kysyinkin kun en ihan purematta niele sitä asiaa että koko kentän huolintatoiminta olisi vaikeuksissa. Se olisikin melkoinen bordelli se. Pakko kysyä kun en tiennyt. Tässä kun on sentään mukaan sotkettu Air France, Finnair, Helsinki Vantaa - ja minun viskit.

Se, että lörpöttely eksyi enimmäkseen tuonne viinaksien puolelle taas ei johdu millään tavalla lakosta tai mediasta.  ::)

Edit: Joku tietävä voisi lähettää lehdistön edustajille asiapitoisen viestin mitä toimintoja tämä kalabaliikki koskee.

Tomi

EDIT: Poistin ison pinon tyhjiä rivejä kaikista Tomin viesteistä tässä ketjussa. Välttäkää noita turhia rivejä, koska ovat mm. kännykkäkäyttäjille ikäviä /MM

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pullo kannattaa ostaa turvatarkastuksen jälkeen, muuten saat suhteellisen kuivaa viskiä. ;)

Turvatarkastuksessa kysyttyä, "kaadetaanko pois vai juotko tässä?"

Tuo "juon tässä" olisi äijä vastaus, jos kyseessä on esim. 0.7l viskileka :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään